hjælp...katvig mdp voksi..kan man ikke købe en ny plade????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

anna-jonas

Prøv at kigge under annoncerne her på baby.dk. Synes jeg så noget med en bæreplade til salg, under kategorien babyudstyr.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

eliasogmor

Mumto3 skriver:

Altså hænger læderstropperne sammen med pladen??? Hvad med at kontakte Katvig, hvis det er en produktionsfejl.

deter det ikke er kommet til at købe en uden plade...troede den var med..men det ar den ikke...

Anmeld

23. april 2010

Mumto3

Hvis du har købt den i en butik uden plade så vil ejg mene at du også kan købe pladen løst. Hvis du har købt den 'privat', så tror jeg stadig jeg ville prøve at henvende mig til Katvig og sige at min plade var 'blevet væk' og om det var muligt at købe en ny. Man kan jo ikke få andet end et nej, hvis det ikke kan lade sig gøre.

Anmeld

23. april 2010

eliasogmor

Mumto3 skriver:

Hvis du har købt den i en butik uden plade så vil ejg mene at du også kan købe pladen løst. Hvis du har købt den 'privat', så tror jeg stadig jeg ville prøve at henvende mig til Katvig og sige at min plade var 'blevet væk' og om det var muligt at købe en ny. Man kan jo ikke få andet end et nej, hvis det ikke kan lade sig gøre.

har nemlig købt den privat.... og er "kommet "til at brække den...

Anmeld

23. april 2010

Mumto3

altså hvis det bare er et spørgsmål om at den er brækket, så lav da en ny selv! Det er super nemt!!! - og det betyder intet om den er 5 cm for lang/kort eller 5cm for bred/smal. Det der gør forskellen er bare om der er en plade i eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.