jeg er så bekymret og en smule bange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2010

majseogmy

Hej alle sammen

Jeg er helt ny herinde og samtidig gravid i uge 6. Grunden til jeg er så bekymret er at jeg er begyndt at bløde i dag, det er ikke frisk blod, men jeg gennem en uges tid haft menstrationsligende smerter. Jeg blev scannet i går og fik at vide at alt så normalt ud ,men at jeg kun var i uge 6 og ikke uge 9 som jeg troede. Så jeg skal kontrolscannet igen om 14 dage for at se om forstret udvikler sig som det skal. Jeg er er begyndt at få lidt kvalme og er meget trær, ellers har jeg det super.

Jeg er bange, da min sidste graviditet endte med en missed abortion. Jeg havde været til scanning i uge 7 og alt så fint ud, så begyndte jeg at bløde lidt og da jeg skulle scannes i uge 12 fil vi at vide at fostret var dødt i uge 8. Vi var totalt i chok!!  Det er så skummelt at kroppen bliver ved med at bære på barnet. Så både kæresten og jeg røg helt ned i kulkælderen og er serfor også nervøse denne gange da det virkelig er en ønskegraviditet.

Suk..ja så har I forklaringen på min angst! Men er der andre der har oplevet ligende? Eller hvordan skal jeg reagere på min blødning/udfåd??

Uansat hvad så tak fordi at jeg har fået luftet mit hjerte for mine bekymringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Dansker i England

Jeg kan desvaerre ikke give dig nogen trostende ord men kun sige, at jeg staar i praecis samme baad. at alt er ok.

Anmeld

21. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
majseogmy skriver:

Hej alle sammen

Jeg er helt ny herinde og samtidig gravid i uge 6. Grunden til jeg er så bekymret er at jeg er begyndt at bløde i dag, det er ikke frisk blod, men jeg gennem en uges tid haft menstrationsligende smerter. Jeg blev scannet i går og fik at vide at alt så normalt ud ,men at jeg kun var i uge 6 og ikke uge 9 som jeg troede. Så jeg skal kontrolscannet igen om 14 dage for at se om forstret udvikler sig som det skal. Jeg er er begyndt at få lidt kvalme og er meget trær, ellers har jeg det super.

Jeg er bange, da min sidste graviditet endte med en missed abortion. Jeg havde været til scanning i uge 7 og alt så fint ud, så begyndte jeg at bløde lidt og da jeg skulle scannes i uge 12 fil vi at vide at fostret var dødt i uge 8. Vi var totalt i chok!!  Det er så skummelt at kroppen bliver ved med at bære på barnet. Så både kæresten og jeg røg helt ned i kulkælderen og er serfor også nervøse denne gange da det virkelig er en ønskegraviditet.

Suk..ja så har I forklaringen på min angst! Men er der andre der har oplevet ligende? Eller hvordan skal jeg reagere på min blødning/udfåd??

Uansat hvad så tak fordi at jeg har fået luftet mit hjerte for mine bekymringer

Hej med dig og velkommen til!

Jeg har selv haft en spontan abort og min nuværende graviditet startede præcis som din. Jeg pletblødte frem til 20.uge og har haft ligamentsmerter / murren i underlivet gennem hele graviditeten, men der har ikke været det mindste galt på nær lidt blærebetændelse af og til, så jeg tror ikke du skal være urolig så længe det ikke drejer sig om frisk blod i større mængder.

Mvh

Rosa

Anmeld

21. april 2010

millesofie

jeg havde svært ved at blive gravid men da det så endelig lykkes var jeg selvfølgelig glad men også bange for hvad der kunne gå galt især fordi jeg havde mens lignene smerter og lettere udflåd

jeg troede at jeg sku have min mens samme dag jeg skulle tjekkes men det viste sig at jeg var 5+5 henne i min graviditet

jeg blev ved med at have mens smerter on/off hele tiden men udflådet blev mindre og jeg havde ingen problemmer før bækkenbundsløsning i uge 36 (Tinke er nu 4 mån)

jeg ved ikke om min historie hjælper men ville nok bare fortælle at du ikke er alene og at der bliver sendt varme tanker og knus til dig herfra

Anmeld

22. april 2010

sus82

Jeg har stortset været ude for det samme som dig, min første graviditet endte i missed abortion, og i denne graviditet havde jeg brunt udflåd i uge 6. Så jeg forstår til fulde din bekymring - det er frygteligt at gå og ikke kunne gøre noget som helst, andet end at vente. For os gik det godt, jeg er i 17. uge og har netop mærket liv for første gang, og forhåbentlig sker det samme for dig!! Jeg håber det går godt alt sammen!

Anmeld

23. april 2010

misslea

hejsa....

jeg har ikke selv oplvevet at bløde under min graviditet faktisk ikke én dråbe! Men både min søster og en del af mine veninder blødte i starten af deres graviditeter. Det siges, at det er helt normalt at bløde - især i uge 7-8... det står i mange af de graviditetsbøger jeg har læst!!!

Men jo da - jeg forstår godt din bekymring....!! Især taget i betragtning at I har mistet før! Din kvalme og træthed er helt normale graviditetstegn, som du i virkeligheden slet ikke skal bekymre dig om - tvært imod

Håber det aller bedste for jer... og  fingrer for, at alt ser fint ud derinde!!!

Mange kærlige  fra Lea 16+4

Anmeld

23. april 2010

tb

hej  jeg har os prøvet at pletbløde efter scanning i uge 7.. og er nu i uge 32.. jeg ringede til lægen dengang, og han sagde at det kunne være meget normalt at pletbløde lige i starten, da der kan sidde nogle rester fra sidste mens.. mit var os sådan noget brunligt udflåd..

kh tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.