Nej jeg ingorer sku da ikke hvad folk siger til mig... jeg tager alle råd ind til mig og så må jeg tager det derfra.. Jeg kan bare ikke beslutte mig overfor en dag hvad jeg skal gøre eller ikke gøre. Men et ting VED jeg at jeg at jeg ikke vil hjælpe ham med at betale hans gæld af for det hjælper ingen, så det må han betale selv.
Den eneste grund til at jeg vil hjælpe ham, det er fordi INGEN i hans liv har hjulpet ham siden han var 13 år ( der spillede han ikke) han sku betale selv alt han ville har, bogstaveligt ALT og sådan var det lige siden. Mens storbroren får alt hvad han pejer på, fra bil ja til alt.
Derfor vil jeg HJÆLPE ham og ikke ingorer ham... OG han er selv KLAR over at han har et problem....
Men kan du ikke se at din hjælp lige nu bare gør det værre? Du betaler, du kommer med tomme trusler som en anden også skrev og intet sker.
Jeg siger ikke at du skal forlade ham og ikke hjælpe. Men du bliver nødt til at give slip så han selv kan vælge hvad han vil. Du kan ikke vælge dig og jeres barn for ham. Og så må du hjælpe ved at vise at du mener det du siger og at der er konsekvenser, for han stopper ikke før han finder noget han ikke vil miste. Jeg satser på at det er jer to han er bange for at miste.
Han fortsætter med at spille og du fortsætter med at betale...
Det er jo sådan HAN ser der.
Håber du finder ud af det. For jer alle tres skyld.
hov vent - du skriver at han selv er klar over at han har et problem? Men hvad er så problemet? Han ved det, du ved det - han gør intet og du kæmper som en gal for holde sammen på det hele? Jeg kan ikke se hvad du venter på...
Anmeld