Plukveer.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.536 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2010

lollandpigen

Hej tøser....

Bliver simpelhen nød til at have nogle gode råd.... Jeg er gravid i uge 26 med mit barn nr 3. Je ghar de sidste 3 dage haft rigitgt mange plukveer, efter kl 19 komme rde bare hele tiden og i nat vågned ejeg flere gange pga plukveer. Jeg var ved lægen idag med en urin prøve da min læge mene rjeg måske har blære betændelse derfor alle de plukveer, men der var ikke rigtigt  noget i den så nu skal dne dyrkes til i morgen.... Er det normalt med så mange plukveer og hvor tit og hvor mange må man have når man kun er i uge 26??

Håber virkelig nogle kan give mig nogle svar og hvad kan man gøre for at de går væk når de først er der??

Knus fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Vidunderligeunger

det bedste du kan gøre er at forholde dig i ro - lade være med at løfte tunge ting og SLAP AF!!! nu er det nok ikke det nemmeste med 2 børn i forvejen, men det er vigtigt alligevel.. jeg havde/har op til 30 om dagen, og det er ALT for mange, derfor er jeg nu sygemeldt, og det er ikke spor sjovt. Jeg blev sygemeldt fordi mine plukveer gjorde ondt! Gør dine ikke det, og er der ikke noget i din urin, så tror jeg ikke du skal være bekymret..

Anmeld

21. april 2010

SpunkenJo

Kan kun give Blyviol HELT RET!

DU SKAL TAGE DET HELT ROLIGT!!!!

Og som hun også skriver, så skal du ikke være bekymret hvis de er smertefrie. Dvs, de må gerne gøre lidt ondt, det kan næsten ikke undgås, men det må ikke føles som en smerte. Forstår du forskellen?

Jeg havde selv problemet ca. på samme sted i forløbet som dig, og blev pga plukveer (smerte) og mange (flere end 6-8 i timen), så blev jeg også sygemeldt.

Jeg tog måske ikke min sygemelding helt så alvorligt, idet jeg blev endnu en uge på arbejdet, for jeg mente ikke jeg "lige kunne undværes"!!! FJOLS jeg var!

Efter 3 ugers sygemelding, gik vandet nemlig! Om det var derfor, eller nogen andre faktorer der spillede ind? (Min jordemoder mente, at megen fostervand og MEGET livlig baby også kunne være årsagen) Så vides det ikke med sikkerhed, hvorfor jeg fødte 8 uger for tidligt.

Dette var ikek for at gøre dig nervøs. Jeg håber derimod, at du fik lidt nyttig info?

Kærlig hilsen Jo

Anmeld

21. april 2010

lollandpigen

Synes nogle af dem gør ondt i ryggen og føler nogle af dem gør rigtigt ondt lidt som menstruation smerter. Selvom jeg har født 2 gange før kan jeg ikke huske hvordan rigtige veer føles og erfor er det vildt svært..... Men som i nok kender er det svært at vide om det bare er mig der er hysterisk eller hvad....

Snakkede med sygeplejsken om det i dag hos lægen og føler lidt nogengange man kommer hele tiden og de må tror man er hypo fordi man bare hele tidne tror de rer noget galt... Men som hun sagde heller tjekkes en gang for meget end en for lidt......

Har også hørt at plukveer kan blive til rigtige veer hvis de er stærke og forsætter, og min læge kunne heller ikke lide jeg havde plukveer hverdag og mange hverdag allerede nu hvor jeg kun er i uge 26.....

Lidt skræmmende at du fødte 8 uger før tid men noglegange tror jeg man er et fjols til ikke at slappe det af man skal fordi man tror det nok skal gå......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.