Jeg har det SÅ dårligt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Mette-Marie

Jeg har nu været rigtig dårlig i to dage. Jeg kan næste ikke spise noget, uden jeg kaster op. I dag er det lykkedes mig at spise en halv pære, 1 skrive ananas + lidt juice. Resten er kommet retur. Jeg er fuldstændig udmattet - men kan ikke finde hvile, min mave er meget hård (men ikke pga. plukveer) og så har jeg denne frygtlige madlede. Er der andre der har det på samme måde? Lillebror har været ret stille i dag - nu afventer jeg lige et par timer ellers ringer jeg til FG.

Pyha altså

Mette 33+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Liljesilas

Jeg har ikke kastet op, men jeg har i de sidste par uger, døjet rigtig meget med kvalme - og det har følt som om jeg skulle kaste op.. Jeg har heller ikke den samme appatit mere, og spiser kun for babyens skyld. Jeg er næsten sikker på, at det er helt normalt. Har hørt flere der kaster op, når de skal føde og sådan. Men synes du skal ringe til din jordmoder for at få ro, det er bedre at ringe en gang for meget  Spis nogle mariekiks og drik noget cola, det plejer at hjælpe på mig - for du har brug for sukker og kiksene hjælper bare på kvalmen..

Held og lykke

Anmeld

21. april 2010

nuggie

jeg kaster ikke op, men kan næsten ikke spise noget. jeg er sulten hele tiden, men når spiser bliver jeg dårlig og for kvalme

jeg tror at det har noget med manglene plads at gøre, selvom jeg ikke kan huske at jeg havde det sådan første gang, men det er også meget lang tid siden jeg spiser lidt kiks og drikke noget mælk eller koldskål, det plejer at hjælpe lidt.

men jeg synes at du skal ringe til fg hvis du er usikker det er jo det de er der for

Anmeld

21. april 2010

Mette-Marie

Tusind tak for jeres svar. Jeg kan slet ikke huske, at jeg oplevede det samme da jeg ventede mig søn i 2006. Måske det hænger sammen med at lillebror ligger i tværleje, hvorimod Oskar ret hurtigt stod fast?

Nå, han har lige haft hikke - så jeg tager den med ro og kontakter FG i morgen, hvis han fortsat er stille

kh

Mette 33+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.