Ægløsningskalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.514 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2010

Bavianis

Hej piger - jeg vil bare anbefale denne ægløsningskalender til Jer alle. Vi skal selv snart igang, og har tænkt mig at prøve den af - den virker meget overskuelig (jeg er klart sådan en til farver på datoerne!).

http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/Trying-to-conceive/Ovulation-Calendar/

Nu håber jeg snart jeg bliver een af Jer, så snart min menstruation kommer:-)

Kærlig hilsen Susanne - og held og lykke til de der prøver allerede nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

hiili

Ikke dårligt  Meget pædagogisk.. jeg blev i hvert fald klogere.. 1000 Tak herfra..

den på www.min-mave.dk er også udemærket - dog uden farve på kalenderen

Anmeld

21. april 2010

businesstigger

Velkommen Susanne. Håber også du snart får din mens så I kan komme igang igen

Anmeld

21. april 2010

Mettemus

Bavianis skriver:

Hej piger - jeg vil bare anbefale denne ægløsningskalender til Jer alle. Vi skal selv snart igang, og har tænkt mig at prøve den af - den virker meget overskuelig (jeg er klart sådan en til farver på datoerne!).

http://www.i-am-pregnant.com/encyclopedia/Trying-to-conceive/Ovulation-Calendar/

Nu håber jeg snart jeg bliver een af Jer, så snart min menstruation kommer:-)

Kærlig hilsen Susanne - og held og lykke til de der prøver allerede nu!

Hej Susanne!

Og velkommen selfølgelig. Er selv stadig en af de nye piger "i klassen". Håber snart der kommer en menstruation til dig (det er nærmest første gang jeg siger det til nogen!?!?), så du kan gøre brug af din FANTASTISKE tabel - den er jo som skabt i himlen - lige hvad jeg har manglet, så tak for det!

og  i stedet for sne og hagl (WTF??)

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

businesstigger skriver:

Velkommen Susanne. Håber også du snart får din mens så I kan komme igang igen

Tusind tak Eva - det kunne være skønt hvis vi kunne følges ad!

Anmeld

21. april 2010

Bavianis

Mettemus skriver:

Hej Susanne!

Og velkommen selfølgelig. Er selv stadig en af de nye piger "i klassen". Håber snart der kommer en menstruation til dig (det er nærmest første gang jeg siger det til nogen!?!?), så du kan gøre brug af din FANTASTISKE tabel - den er jo som skabt i himlen - lige hvad jeg har manglet, så tak for det!

og  i stedet for sne og hagl (WTF??)

Ja - den er nemlig overskuelig og pædagogisk! Lige hvad jeg har brug for, når det har noget med tal og beregninger at gøre

Held og lykke til dig også!

Anmeld

21. april 2010

AnneBJ

Ih den er godt nok fin! Havde netop i dag tænkt på, at jeg skulle huske at spørge ca. hvornår ægløsningen falder... men det ved jeg jo nu
Tak og held og lykke til alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.