Fik lige besøg i bruseren imorges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. april 2010

iln

Jeg stod og vaskede sæben ud af håret da jeg pludselig hører klask-klask-klask. Kigger ned og ser at Silas har fået møffet sig ind under brusegardinet. Han har julelys i øjnene af at ligge og lege med vandet og jeg kunne altså ikke lade være med at grine.

1. var ude og hente kameraet hvor han nåede helt ind i kabinen.

2. kan man får en fornemmelse af hvor våd han er.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Ni-ko-li-ne

iln skriver:

Jeg stod og vaskede sæben ud af håret da jeg pludselig hører klask-klask-klask. Kigger ned og ser at Silas har fået møffet sig ind under brusegardinet. Han har julelys i øjnene af at ligge og lege med vandet og jeg kunne altså ikke lade være med at grine.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej hvor er han dejlig Ida!!!

det var da lige så hyggeligt at komme i bad med mor;0)

Anmeld

21. april 2010

Karo

iln skriver:

Hvor er han sød, og meget våd

Anmeld

21. april 2010

Vinker

Hihi herlige dreng

Herhjemme gælder det også om at lukke døren når man går i bad ellers er det helt sikkert at Niklas Emil kommer ind i badet til en. Han må istedet nøjes med at stå og hammer på døren imens!

Anmeld

21. april 2010

sarahb

nej hvor er det sødt.. og hvor er han lækker og en total charmør...

Han må da lidt oftere i bad med sin mor, det ser ud til at more ham

Anmeld

21. april 2010

Dictes mor

Ej jamen, det er da bare for skønt. Hold op hvor hyggeligt! Og han er bare jublende lykkelig. Det er bare bare noget er det sødeste Man kan jo ikke lade være med at grine, når man ser de billeder. Tak for god underholdning Silas!

Anmeld

21. april 2010

Barbamama

Ha ha ha hvor er det bare fantastisk altså. Jeg havde heller ikke kunne lade være med at grine!

Anmeld

21. april 2010

anna-jonas

Hold kæft hvor er den knægt da SKØØØØN. Sikke en filur, Ida. Svømmer helt væk...................man kan da ikke andet end blive i godt humør, af sådan en morgen, hva'??

Knus Mette

Anmeld

22. april 2010

Jules

Hvor sødt Den lille frækkert... Husker os tydeligt Viktors begejstring for vand i starten :) Han elsker nu stadigvæk at plaske med vand... Det er bare ikke så sødt mere når han hælder alt væske ud for at stå og jokke i det

Anmeld

22. april 2010

lion

Hvor er han da super dejlig Ida.

Ja de små vil så gerne i bad med mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.