Mit første prinsesse-fe slot (incl. billeder) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Betteisen

Anja Dahl skriver:

Tak for de rosende ord...det er da dejligt at blive komplimenteret

Hej igen!

Kan se du er nordjyde... hvor er du fra??? Det kan være du skal bestilles når vi skal have barnedåb her i løbet af sommeren eller efteråret. Den kage vil vække nogen opsigt og megen glæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

propogberta

anistu skriver:

Hej igen!

Kan se du er nordjyde... hvor er du fra??? Det kan være du skal bestilles når vi skal have barnedåb her i løbet af sommeren eller efteråret. Den kage vil vække nogen opsigt og megen glæde

Jeg bor i Nørresundby ved Aalborg !

Jamen jeg ville da gerne hjælpe med en fin kage hvis det er. Ved ik om du har set det men jeg har en FB gruppe "Anja's kagekreationer" og en hjemmeside www.DaPe-Design.dk der ka du se lidt mere hvis du har lyst.

Anmeld

21. april 2010

Delilah

Sikke et talent 

Anmeld

21. april 2010

Betteisen

Anja Dahl skriver:

Jeg bor i Nørresundby ved Aalborg !

Jamen jeg ville da gerne hjælpe med en fin kage hvis det er. Ved ik om du har set det men jeg har en FB gruppe "Anja's kagekreationer" og en hjemmeside www.DaPe-Design.dk der ka du se lidt mere hvis du har lyst.

Hej igen..

Jeg er fra Hjørring området, så det vil helt klart være en mulighed. Jeg tjekker lige kagerne ud på FJÆSET

Anmeld

21. april 2010

propogberta

anistu skriver:

Hej igen..

Jeg er fra Hjørring området, så det vil helt klart være en mulighed. Jeg tjekker lige kagerne ud på FJÆSET

Jamen du ska du være så velkommen

Anmeld

21. april 2010

M.O.A.R.

Hold da op hvor er den bare flot!!

Malene 40+1

Anmeld

22. april 2010

twinsmama

woooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww hvor du god!!! hold da helt ferie hvor det godt lavet

Anmeld

22. april 2010

propogberta

Tak tak

Anmeld

3. maj 2010

quity

Anja Dahl skriver:

Så er jeg lige blevet færdig med mit første prinsesse-slot!

Kagen er med drømmekagebunde, tobleronecreme og pærecidermousse der er farvet lyserødt!

Må jeg snuppe din idé med prinsesseslottet?

Min søn skal på koloni med børnehaven og de vil gerne have kager. Kunne være lidt fint at lave en prinsesseslot kage til pigerne og en ridderborg til drengene

Anmeld

3. maj 2010

smokin

Ej hvor er jeg misundelig på at du er så dygtig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.