Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville bare lige give en heads up.. Der er baby messe i øksnehallen i KBH weekenden. lørdag og søndag fra 10-17.
http://www.babymessen.com/index.php
Ser rigtig godt ud. Vi skal i hvert fald derud, især nu når vi ved det er en dreng
Det er både for kommende forældre og småbørn/babyer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvorfor skal det altid foregå i kbh... Synes godt noget af det må komme hertil jylland...
MoarJ skriver: Hvorfor skal det altid foregå i kbh... Synes godt noget af det må komme hertil jylland...
Jeg skal nok beokke mig til dem, når jeg kommer derud
gruener skriver: Jeg skal nok beokke mig til dem, når jeg kommer derud
Hehe, det må du meget gerne...
jeg rykker den lige op, det er synd at gå i glip af messen.. Man kan jo finde en masse gode ting billigt.. plus en masse inspiration
Jeg skal også der ud .
Jeg har et link hvor man kan printe en værdikupon ud. Til jer som ikke har dette link så kan i skrive et brev til mig på facebook og så sender jeg linket (Jeg hedder Ditte Low). Jeg kan ikke smide link ind på baby.dk.
Med værdikuponen kan man få 2 billetter til 1 billet pris
Bare lige for at være helt sikker... Altså er det en masse salgsstande og så nogle foredrag eller hvordan?
Og ved I om de tager dankort der?
Low skriver: Jeg skal også der ud . Jeg har et link hvor man kan printe en værdikupon ud. Til jer som ikke har dette link så kan i skrive et brev til mig på facebook og så sender jeg linket (Jeg hedder Ditte Low). Jeg kan ikke smide link ind på baby.dk.
Ja har godt printet det ud de kan man jo ligeså godt...
Ranarupta skriver: Bare lige for at være helt sikker... Altså er det en masse salgsstande og så nogle foredrag eller hvordan? Og ved I om de tager dankort der?
hmm.. det ved jeg faktisk ikke.. Jeg tror ikke du skal regne med det.. men måske nogle af standerne har med...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128