William 19 dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Ranarupta

Nøøøøj, hvor er han dejlig!!
Og billedet af de tre drenge... 

Øv, hvor er det synd for ham. Håber ikke, at det bliver for smertefuldt at blive blokket. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Tullebobs

Tak for det allesammen.

Anmeld

22. april 2010

Liljesilas

Tullebobs skriver:

Hej alle

Ja jeg kan sørme godt mærke, at jeg har fået en baby i huset - har jo slet ikke tid (eller overskud) til at deltage særlig meget herinde lige nu...

Men her er da en lille opdatering fra os. William er nu 19 dage gammel og skøn med skøn på. Han trives i det store hele og tog 400g på på 10 dage! Han vil fremad her i verden - og mor har fløde i babserne Han er blevet mere vågen, når han er vågen og kigger sig opmærksomt omkring - glæder mig til de første bevidste smil...

Desværre døjer han med maven, dvs. at det gør ondt på ham, når han prutter eller laver i bleen, I torsdags var der så lidt blod i bleen , var ved lægen med ham, som mener at han har en lille endetarmsforsnævring, så nu skal vi til børnelæge med ham på mandag. Hun skal så blokke hans tarm ud (ja sådan forklarede lægen det altså) det lyder bestemt ikke rart, men forhåbentlig kan det hjælpe ham, det lille nor! Jeg græder sgu indeni (og nogle gange udenpå) når han har ondt

Her er lige et par billeder af min elskepot:

Kh Trine

Han er da så gude smuk!

Anmeld

22. april 2010

Tullebobs

mayapigen skriver:

Han er da så gude smuk!

Hvor er du sød - tak for de pæne ord  Jeg erklærer mig enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.