gravid og tandlæge..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

Corn

Man behøver jo ikke bedøves for et hul... Det bliver jeg sjældent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Liljesilas

Mathildesmor skriver:

Hi hi, det håber jeg ikke er nødvendigt med Mayas flotte struttede mavse

Hvad?  hehe

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

SabrinaJuulOlsen skriver:

Har du ikke hørt det nye indefor huller??

- De vil begynde ikke at borre og alt det der mere, nu lakere de bare tanden på en meget smart og god måde ( er testet ) - Så det er helt smertefrit.. Håber da din tandlæge har fået det

Held og lykke

Er det allerede i brug? Eeej hvor god en nyhed (eller det finder jeg ud af, når jeg skal til tandlægen sener.)  

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

Macaab skriver:

Man behøver jo ikke bedøves for et hul... Det bliver jeg sjældent

Jeg er en pylder-røv, så jeg skal have bedøvelse, det var kan da jeg var barn, jeg ikke behøvede det

Anmeld

21. april 2010

nuggie

du må gerne blive lokalbedøvet når du er gravid, nogen tandlæger vil gerne vente til efter de første tre mdr, men dem er du jo også over 

man kan også godt tage rønget billeder når man er så langt i sin gravilitet, men tit prøver man at udgå det, men der kan være gode grunde til at tage et rønget billed, og der må man stole på sin tandlæge.

det kan være lidt af en prøvelse at ligge i en tandlægestol, men du må sige til tandlægen hvis du har brug for pause og måske skal lidt mere op af sidde, alt efter hvor hullerne sidder kan man godt sidde op og få dem lavet, men tandlægen vil helst have dig ned og ligge da det gør det nemmest for dem, men jeg har aldrig oplevet en tandlæge som ikke har forståelse for at man kan blive dårlig når man er gravid.

men held og lykke med det

Anmeld

21. april 2010

Sabsy

mayapigen skriver:

Er det allerede i brug? Eeej hvor god en nyhed (eller det finder jeg ud af, når jeg skal til tandlægen sener.)  

Det skulle det meget gerne være.. - Men jeg kender det selv, bare jeg skal have renset tænder, er jeg ved at dø.. Hader det

Anmeld

21. april 2010

nuggie

ikke for at skuffe nogen men så tror jeg ikke at den behandling er rigtig i brug, plus at så vidt jeg ved er det noget man vil bruge på børn, der ikke i forvejen har plomber og gamle huller. nu er jeg ikke selv inde for faget for tiden, men sådan har jeg læst det som  jeg kunne finde på nettet og emnet, men man kan jo håbe at jeg trager fejl. jeg er selv en af dem som skal totalt bedøves inden nogen kommer i nærheden af min mund med et bor..

Anmeld

21. april 2010

Liljesilas

nuggie skriver:

du må gerne blive lokalbedøvet når du er gravid, nogen tandlæger vil gerne vente til efter de første tre mdr, men dem er du jo også over 

man kan også godt tage rønget billeder når man er så langt i sin gravilitet, men tit prøver man at udgå det, men der kan være gode grunde til at tage et rønget billed, og der må man stole på sin tandlæge.

det kan være lidt af en prøvelse at ligge i en tandlægestol, men du må sige til tandlægen hvis du har brug for pause og måske skal lidt mere op af sidde, alt efter hvor hullerne sidder kan man godt sidde op og få dem lavet, men tandlægen vil helst have dig ned og ligge da det gør det nemmest for dem, men jeg har aldrig oplevet en tandlæge som ikke har forståelse for at man kan blive dårlig når man er gravid.

men held og lykke med det

Tak for svaret - nu har jeg endelig været afsted, og hold da op hvor gjorde det ondt, selv om jeg blev bedøvet to gange.. Men nu er det overstået, og jeg savler pænt meget..

Anmeld

21. april 2010

nuggie

ja en tur til tandlægen er aldrig rigtig sjov. det koster en masse penge, gør undt og bagefter har man æren af at savle og være føelsesløs i flere timer men godt du kom afsted.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.