Kort fortalt:
Jeg blev igår ringet op af min Fars chef som fortalte at min far havde været på arbejde mandag efter langt tids sygdom, men at han slet ikke var rask. De var alle sammen meget bekymret for ham og derfor ringede de til mig.
Ligesom jeg ligger røret på ringer min far og fortæller at han skal indlægges med øjeblikelig varsel. Han var blevet ringet op af en læge fra sygehuset som sagde han skulle komme med det samme. Så går den vilde jagt efter at få fat i min søster og en bil og så afsted til sygehuset. Der bliver vi mødt af søde læger og sygeplejesker og da vi endelig finder min far ligner han en der er ved at dø. Det viser sig at han har akut nyresvigt. Han kommer igennem div undersøgelser og for taget en masse blodprøver hele dagen og kom i aftes i akut dialyse.
Al sammen sker mens jeg går hjemme og er 10+5 henne og skulle gå og glæde mig til at blive mor. Og nu skal tiden bruges til sygehuset. Nu kan jeg bare slet ikke finde glæden frem til noget som helst og går med frygten for at miste min far.
Puha, havde bare lige brug for at komme af med mine tanker.
Anmeld