Susanne og Julius.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. april 2010

lion

Så blev det jo endelig d. 20 april og Susanne kom til København på studietur,og kunne for lov at se Julius.

Hvis man da kan kalde det en studietur at tage i folketinget og på staden.

De skulle ha været færdige i går kl. 17.30 så Jacob venter foran Christiansborg kl. 17.15 og de var først færdige 18.15 og han havde Cassandra i bilen, det må ikk ha været let.

Men nej hvor var Cassandra bare en sød lille en, da de kom hjem igen. Hun farede rundt for hun skulle gøre sig til for Susanne og hendes veninde.

Det første hun siger da hun ser ham er: "Hej mini Jacob" Så ja Julius ligner vist sin far........

Det var kun med nød og næppe at jeg fik lov at beholde ham, da de skulle hen til vandrehjemmet. Hun havde snakket om, hvis hun havde haft en større taske.....

Men nej hvor havde vi bare en hyggelig aften, og jeg glæder mig til senere i dag når vi skal ses igen. Denne gang tager jeg/vi ind til hende.

Håber I alle havde en god dag i går.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Karo

lion skriver:

Så blev det jo endelig d. 20 april og Susanne kom til København på studietur,og kunne for lov at se Julius.

De skulle ha været færdige i går kl. 17.30 så Jacob venter foran Christiansborg kl. 17.15 og de var først færdige 18.15 og han havde Cassandra i bilen, det må ikk ha været let.

Men nej hvor var Cassandra bare en sød lille en, da de kom hjem igen. Hun farede rundt for hun skulle gøre sig til for Susanne og hendes veninde.

Det første hun siger da hun ser ham er: "Hej mini Jacob" Så ja Julius ligner vist sin far........

Det var kun med nød og næppe at jeg fik lov at beholde ham, da de skulle hen til vandrehjemmet. Hun havde snakket om, hvis hun havde haft en større taske.....

Men nej hvor havde vi bare en hyggelig aften, og jeg glæder mig til senere i dag når vi skal ses igen. Denne gang tager jeg/vi ind til hende.

Dejligt i havde en god aften

Anmeld

21. april 2010

JustAnotherName

Hyggeligt. Det er dejligt for Jer, at I har fundet en ven i hinanden.
Selvom afstanden er stor, så har I gjort noget for at det kan lade sig gøre, at ses med jævne mellemrum. Det synes jeg er super skønt for Jer 

Anmeld

22. april 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Hyggeligt. Det er dejligt for Jer, at I har fundet en ven i hinanden.
Selvom afstanden er stor, så har I gjort noget for at det kan lade sig gøre, at ses med jævne mellemrum. Det synes jeg er super skønt for Jer 

Tak jeg syne sogså det er dejligt, at vi er blevet venner

Anmeld

22. april 2010

Vingummien

lion skriver:

Hold da op Helene, hash har da vildt meget med min udd at gøre

Var smadre hyggelig, og havde jeg haft en større taske var Julius i Randers, var det en kuffert var Cassandra med

Anmeld

23. april 2010

lion

suanne85 skriver:

Hold da op Helene, hash har da vildt meget med min udd at gøre

Var smadre hyggelig, og havde jeg haft en større taske var Julius i Randers, var det en kuffert var Cassandra med

hehe, tak fordi du synes jeg har skønne børn.

Men du får ALDRIG lov til at komme hjem til mig med en kuffert eller stor taske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.