Købes - regngarage!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.951 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2010

TbCp

Nogen der har sådan en de vil sælge? til en forholdsvis billig penge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

9510

Den koster kun 249 i babysam hvis det var noget

Anmeld

21. april 2010

TbCp

mynord skriver:

Den koster kun 249 i babysam hvis det var noget

Ja det har jeg godt set Men tænkte hvis nu der lige var en der lå inde med en brugt...

Anmeld

21. april 2010

dorthemus

Er det til at pakke barnevognen ind i??

Anmeld

21. april 2010

TbCp

Er det til at pakke barnevognen ind i??

Ja... ligesom et regnslag, den går bare hele vejen ned over. Og så er det helt lukket til.

Det er fordi jeg er dagplejer og har to vogne stående her hele ugen, har ikke garage/carport endnu, så de kan ikke stå i tørvejr/læ om natten.... så det er rigtig smart med sådan en regngarage

Anmeld

21. april 2010

dorthemus

TbCp skriver:

Ja... ligesom et regnslag, den går bare hele vejen ned over. Og så er det helt lukket til.

Det er fordi jeg er dagplejer og har to vogne stående her hele ugen, har ikke garage/carport endnu, så de kan ikke stå i tørvejr/læ om natten.... så det er rigtig smart med sådan en regngarage

Det er da dødsmart  

Anmeld

21. april 2010

MariaJ

TbCp skriver:

Det var godt nok smart. Sådan en tror jeg også jeg skal ønske mig. Vi kommer nemlig til at få et evigt tilbagevendende problem med at få barnevognen ind, og jeg er ikke helt parat til at lade vores splinternye barnevogn stå ude i al slags vejr.

Tak for tippet  og håber du finder en. Jeg har jo desværre ikke en til salg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.