Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
...og det har Annika allerede fundet ud af På vej hjem i bilen idag:Annika er utilfreds på bagsædet, og jeg fortæller hende, at jeg skal hjem og bage boller og spørger om hun vil hjælpe. Det vil hun selvfølgelig gerne. Hun sætter sig til at kigge ud af vinduet og siger så - Far bage boller- Ej, svarer Pelle, far kan ikke finde ud af at bage boller- Jo far kan dygtigt, far er en stor dreng, svarer pigebarnet ...og så blev der grint på forsædet ...og ja, det var mig der bagte bollerne trods Annikas forsøg på at gyde selvtillid i sin far
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Herligt.............og hun har jo så evigt ret, denne bette trunte.
HAhaha
Hahaha, hun skal nok få gjort en god mand ud af ham der er så heldig at få hende!!!
Hihiiii, herlige Annika
idamaria83 skriver: ...og det har Annika allerede fundet ud af På vej hjem i bilen idag:Annika er utilfreds på bagsædet, og jeg fortæller hende, at jeg skal hjem og bage boller og spørger om hun vil hjælpe. Det vil hun selvfølgelig gerne. Hun sætter sig til at kigge ud af vinduet og siger så - Far bage boller- Ej, svarer Pelle, far kan ikke finde ud af at bage boller- Jo far kan dygtigt, far er en stor dreng, svarer pigebarnet ...og så blev der grint på forsædet ...og ja, det var mig der bagte bollerne trods Annikas forsøg på at gyde selvtillid i sin far
hi hi hi.... Så Pelle, nu skal du lære at bage boller så du kan gøre din datter stolt
hehe hvor er hun bare skøn og dejlig
bondepigen skriver: Hahaha, hun skal nok få gjort en god mand ud af ham der er så heldig at få hende!!!
Lyder som om hun allerede er startet med at gøre en god mand ud af sin far...
Skouboe skriver: Lyder som om hun allerede er startet med at gøre en god mand ud af sin far...
Haha, ja det har du ret i...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128