Kagen til svigerfar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.200 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Dot D

Det er min svigerfars fødselsdag i dag, og jeg aftalte med svigermor, at han skulle have en kage. Han er ved kommunen, som vejmand, håber det kan ses..... Bananlagkagebunde med tobleronecreme og pærecidermousse. Det var et hit blandt gæsterne... Manden blev ikke helt som den skulle, læs, GLAT, øv, men jeg havde desværre ikke så meget tid... Man kan ikke se det på billedet, men kagen havde samme farve som dug og servietter, pudsigt da jeg ikke vidste, at hun havde valgt grønt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

top nice

Anmeld

20. april 2010

Gellan

Dot D skriver:

Det er min svigerfars fødselsdag i dag, og jeg aftalte med svigermor, at han skulle have en kage. Han er ved kommunen, som vejmand, håber det kan ses..... Bananlagkagebunde med tobleronecreme og pærecidermousse. Det var et hit blandt gæsterne... Manden blev ikke helt som den skulle, læs, GLAT, øv, men jeg havde desværre ikke så meget tid... Man kan ikke se det på billedet, men kagen havde samme farve som dug og servietter, pudsigt da jeg ikke vidste, at hun havde valgt grønt.

Den kage ser meget lækker ud, mums, bliver helt sukkersulten

Anmeld

20. april 2010

3rollinger

Den er da superflot og meget sjovt at han er ansat ved kommunen og staar og sover

Og lyder top laekker

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

Den er vildt flot og kreativt lavet

K.h. Linda

Anmeld

21. april 2010

B&J

Super flot

Anmeld

21. april 2010

propogberta

Rigtig fin kage

Anmeld

21. april 2010

Soap

Jeg syns den er flot og vil ønske jeg blir så dygtig til det engang 

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Flot flot!

Anmeld

21. april 2010

Susan1978

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.