Så nåede vi termin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

692 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2010

M.O.A.R.

Så blev det min tur til at runde de 40 uger

Synes også snart jeg godt kunne tænke mig at komme af med noget af den vægt, skal til jordmoder imorgen kl 14.20 så bliver spændende at høre hvad hun har at sige og hvor meget jeg har taget på..

Der er super meget knald på junior, og der har været det siden sidste mandag, så håber at der snart sker noget. Har på fornemmelsen at der ikke går mange dage endnu inden vi får ham i vores arme.. (Håber det bliver inden den 30 for der skal vi til 50-60-70 års fødselsdag)
Har simpelthen været så super aktiv idag, fik ordnet stue, køkken og soveværelse sammen med manden, men nu er jeg så tilgengæld også træt og øm i kroppen..

Kunne godt bruge noget ve-støv, så ham bassen kan sætte gang i fødslen  Håber i hvert fald min aktive dag i dag har sat lidt gang i det..

Malene 40+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

mek-83

Sender en masse Ve-støv afsted til dig

Ved godt jeg stadig har et stykke endnu da jeg "kun" går ind i uge 39 i morgen men ville virkelig gerne have et lille pust tilbage også

Held og lykke med den forstående fødsel

Knus Maria 37+6

Anmeld

20. april 2010

M.O.A.R.

mek-83 skriver:

Sender en masse Ve-støv afsted til dig

Ved godt jeg stadig har et stykke endnu da jeg "kun" går ind i uge 39 i morgen men ville virkelig gerne have et lille pust tilbage også

Held og lykke med den forstående fødsel

Knus Maria 37+6

Kun og kun... Utålmodigheden er ikke mindre af den grund

Puuuster noget tilbage til dig med det samme...

Tusind tak..

Anmeld

20. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Sender en STORM af ve-støv afsted - PPUUSSSTT

Kh. Katja - som fødte Lina i 40+5

Anmeld

20. april 2010

mek-83

Ja tålmodigheden den er godt nok sat på prøve.. men som jeg tænkter der kan max være omkring 31 dage til vores lille dreng ligger i vores arme  Så det er den værst tænkelige ventet tid

Anmeld

20. april 2010

M.O.A.R.

MoarHvidovre skriver:

Sender en STORM af ve-støv afsted - PPUUSSSTT

Kh. Katja - som fødte Lina i 40+5

Tusind tak..  Suger det hele til mig og håber det hjælper

Anmeld

20. april 2010

M.O.A.R.

mek-83 skriver:

Ja tålmodigheden den er godt nok sat på prøve.. men som jeg tænkter der kan max være omkring 31 dage til vores lille dreng ligger i vores arme  Så det er den værst tænkelige ventet tid

Ja det gør den godt nok..

Er det ikke vidunderligt at tænke på at nu er der ikke 3 - 4 mdr tilbage mere?
Jeg er SUPER glad for at have nået terminsdatoen, men synes samtidig hele graviditeten er fløjet afsted, påtrods af at jeg er hjemmegående

Nu jeg bare spændt på hvad min JM siger imorgen.. Og på hvornår jeg skal snakke med FG igen..  hehe.

Er såååå utålmodig..

Anmeld

20. april 2010

mek-83

Jo det er helt vildt, nogen gange sider jeg og tænker hvor vildt det egenlig er at det næsten er 9 mdr siden vi fandt ud af vi skulle være forældre

Kan godt forstå du glæder dig, håber da virkelig du snart føder og at du får de svar du gerne vil høre i morgen

Anmeld

20. april 2010

Bare mig..

**************Vestøv************* herfra!

Held og lykke...

Marikka 36+5

Anmeld

20. april 2010

M.O.A.R.

mek-83 skriver:

Jo det er helt vildt, nogen gange sider jeg og tænker hvor vildt det egenlig er at det næsten er 9 mdr siden vi fandt ud af vi skulle være forældre

Kan godt forstå du glæder dig, håber da virkelig du snart føder og at du får de svar du gerne vil høre i morgen

De tanker har jeg også selv haft, og vi fandt ud af jeg var gravid på vores månedsdag, så det var noget af en gave

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.