Første jordemoder-besøg ?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Skytten0111

Hej alle.

Jeg skal til første besøg hos jordemoderen i morgen, og der vil jeg være 15+5. Ja mit spørgsmål er så...

-Hvad sker der til første jordemoder-besøg? Har i nogle erfaringer i har lyst til at dele? Er lidt spændt og faktisk også lidt nervøs, så håber i har lyst yil at dele ud af jeres viden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Skytten0111

Slet ingen ??

Anmeld

20. april 2010

FrkLarsen

Hej  

Til mit første jordemoder besøg snakkede vi lidt frem og tilbage om hvordan jeg har det og om det går godt på hjemmefronten.

Derudover fik jeg taget blodtryk, mærket på mave og lyttet hjertelyd med en doptone  

Ellers ikke så meget andet skete der til mit første jordemoder besøg  

Kamilla 24+3

Anmeld

20. april 2010

Skytten0111

Tak for svar..

Så har jeg lidt at gå ud fra, så man ikke kommer helt uvidende.. Og det er da en god og dejlig nyhed at der bliver tjekker hjertelyd.. 

Så TAK

Anmeld

20. april 2010

FrkLarsen

Skytten0111 skriver:

Tak for svar..

Så har jeg lidt at gå ud fra, så man ikke kommer helt uvidende.. Og det er da en god og dejlig nyhed at der bliver tjekker hjertelyd.. 

Så TAK

Det er ikke alle jordemødre der lytter hjertelyd, men mange gør det  

Det ville jo være en kæmpe skuffelse at komme med meget høje forventninger og så ikke få lov at høre babys hjertelyd  

Anmeld

20. april 2010

Skytten0111

Ja det er da rigtigt  - men drømmer nu om det

Anmeld

20. april 2010

VTL

Hej

Var selv til 1. besøg i sidste uge. Det var faktisk kun snak omkring graviditet og sociale ting. Hun sagde, at hun først lyttede efter hjertelyd efter 20. uge, men mærkede på min mave for lige, at føle om livemoderen var som den skulle være. Så intet, at være nervøs for

Pernille 16+4

Anmeld

21. april 2010

anja1116

Hej

Var også ved 1. jordemoder besøg i dag. Fik lov til at høre hjertelyd, det er da bare en lyd man aldrig træt af at høre

Håber du også fik lov til at høre hjertelyd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.