Trænger til et liv :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

Tullebobs

Hej piger Jeg sidder jo og lægger sidste hånd på mit speciale - jeg afleverer på onsdag juhuuuuuu:D Men det er vist også rigtig godt, så jeg kan få et liv igen, for jeg glææææder mig helt vildt til 'day and night' arrangement i aalborg city iaften, hvor Sigurd og Bjørn dukker op:)):)):)) Når det bliver et highlight så MÅ det være på tide, at man bliver sluppet ud i det virkelige og pulserende liv igen HA HA HA Kulrede kram fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Mathilde

Hej Trine

Det bliver bare dejligt af få afleveret:) Det er så træls at have sådan en opgave der hele tiden prikker en på skulderen;)

Håber du får en rigtig god og sjov aften.

(H)

Anmeld

4. juni 2008

Tullebobs

Hej Mathilde Tak for det - jeg glæder mig virkelig også til at det speciale 'skudt afsted' så jeg kan blive færdig og forhåbentlig finde et arbejde;) (H)

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

Det må være skønt at kunne se en ende på det ... :)

Jeg håber også du får en rigtig sjov aften, det fortjener du vist oven på alt det hårde arbejde...

Knus og kram fra Pia (H)

Anmeld

4. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hvor er jeg misundelig ;) Gid det var mig som var færdig nu. Tillykke med det.

(H)

Anmeld

4. juni 2008

MorCamilla

Er det ikke en dejlig følelse at være færdig nu..;) Det må være skønt for dig..
Jeg håber at du får en sjov aften i byen oven på alt det slid med opgaven...

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. juni 2008

Tullebobs

Hej Piger Ja så jeg er tilbage ved pc'en og bøgerne - men vi havde en herlig aften igår:D Vi købte vandpistoler, så Simon og Far har vandkamp idag 8D Tak for jeres hilsner. Varme knus fra Trine som osse vil have fri og kyle med vandballoner;)

Anmeld

5. juni 2008

Loggidut

tullebobs...hvad tid er det?

jeg har slet ikke hørt der var noget i aalborg i aften???

Anmeld

5. juni 2008

Tullebobs

Deværre Loggi:'( Det var IGÅR8( Det var rigtig hyggeligt, men der var mange mange mange mennesker i byen. Det er noget de gør hvert i år i starten af juni. Jeg skal nok prøve at huske dig til næste år - så du kan komme til 'Day and Night'... :))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.