luksusfælden :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Ansemusen

Jeg synes også du klarede det super flot! Og du virker meget moden af en 19årig pige at være må jeg sige  Godt at I ffik styr på sagerne inden den lille kommer! Har I fundet et andet sted at bo nu og går det stadig godt med at holde budgettet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Dansker i England

KatrineR skriver:

http://viasatondemand.com/Series/Luksusf%c3%a6lden/Season-4/43215/Luksusf%C3%A6lden.product

Her er afsnittet med sabrina

Hmm, prøvede at se, hvad al snakken var om, men desværre virker linket ikke i England. Hmm

Anmeld

21. april 2010

Gellan

MariaJ skriver:

Jeg tror nu heller ikke man kan se det i Norge. Har lige forsøgt og får bare en besked med "region is blocked". Øv!

Hos mig står der:

at this time the Viasat OnDemand video library can only be enjoyed from within Sweden, Norway, Denmark and Finland.

Og så også noget om, at hvis der ikke kommer noget på skærmen skal man opdatere sin browser og installere cookies o.l., som jeg ikke helt har forstand på I min verden spiser man cookies, hihi

Anmeld

21. april 2010

MariaJ

Gellan skriver:

Hos mig står der:

at this time the Viasat OnDemand video library can only be enjoyed from within Sweden, Norway, Denmark and Finland.

Og så også noget om, at hvis der ikke kommer noget på skærmen skal man opdatere sin browser og installere cookies o.l., som jeg ikke helt har forstand på I min verden spiser man cookies, hihi

Hm, måske jeg skal prøve igen. Tak for opdateringen  

Anmeld

21. april 2010

Gellan

MariaJ skriver:

Hm, måske jeg skal prøve igen. Tak for opdateringen  

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.