Henna Hårfave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

959 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Mivsen

Jeg står og mangler noget henna farve.. Og så kom jeg i tanke om en her på Baby.dk, som solgte noget.

Er der nogen der ved hvem det er? Kan huske hun selv havde henna farve i, og meget langt hår.

Hvem er hun?

Mia..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Bavianis

Det er Zafir!

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Miiiiig

Jeg har super lækker kvalitet henna, helt ren.

1 pakke for 15 og 12 pakker for 150 + porto.

50 g i hver pakke. Til en bund farvning bruger jeg ca 2-3 pakker og en fuldfarvning bruger jeg 5-6 pakker.

Anmeld

20. april 2010

Mivsen

Tak

Anmeld

20. april 2010

Mivsen

Juhuuu SÅ kan jeg få favet lokkerne igen

Er det orange du har?

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Mivsen skriver:

Juhuuu SÅ kan jeg få favet lokkerne igen

Er det orange du har?

Ubehandlet henna er altid kun rød... Altså henna rød, som vel godt kan betegnes som orange, alt efter hvad hårfarve man har inden.

Så ja.

Hvis du vil ha, skal jeg bruge mailadresse og adresse i en pb

Anmeld

20. april 2010

Kløver

Zafir skriver:

Miiiiig

Jeg har super lækker kvalitet henna, helt ren.

1 pakke for 15 og 12 pakker for 150 + porto.

50 g i hver pakke. Til en bund farvning bruger jeg ca 2-3 pakker og en fuldfarvning bruger jeg 5-6 pakker.

hvad er forskellen på henna farvning og alm hårfarve

Anmeld

20. april 2010

Mivsen

Okay. Sender jeg lige

Henna farve kommer fra en blomst, og er ikke tilført alt muligt "farligt", som der er i en almindelige hår farve..

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Maja84 skriver:

hvad er forskellen på henna farvning og alm hårfarve

Henna er et plantefiber, som farver. Altså ligesom når man farver uld med crap og rainfain osv... Altså at farve håret med planter. Det er uden kemikalier, da man blander det med fx kaffe, olie og eddike.

MEN MEN MEN!!! - Henna er blevet misbrugt. Henna er kun én farve og det er rød. 'Sort henna' eller 'Kobber henna' osv, som man kan købe i en matas fx, det dur ikke. Derfor skal man altid have REN henna, der ikke er kemisk forarbejdet.

Den Henna jeg forhandler er en helt fint malet henna, i en super lækker kvali Som IKKE er kemisk behandlet.

Anmeld

20. april 2010

Kløver

Zafir skriver:

Henna er et plantefiber, som farver. Altså ligesom når man farver uld med crap og rainfain osv... Altså at farve håret med planter. Det er uden kemikalier, da man blander det med fx kaffe, olie og eddike.

MEN MEN MEN!!! - Henna er blevet misbrugt. Henna er kun én farve og det er rød. 'Sort henna' eller 'Kobber henna' osv, som man kan købe i en matas fx, det dur ikke. Derfor skal man altid have REN henna, der ikke er kemisk forarbejdet.

Den Henna jeg forhandler er en helt fint malet henna, i en super lækker kvali Som IKKE er kemisk behandlet.

ahh hvor smart, nu farver jeg ikke længere hår, da mit hår ikke kunne tåle det, men skulle ejg prøve igen, ville jeg da så helt klart prøve henna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.