Anonym skriver:
Hej alle i kloge piger.
Jeg håber, der sidder nogen med viden og erfaring om det at glemme en p-pille.
Ifølge denne artikel: http://www.bt.dk/nyheder/fem-procent-gravide-trods-p-piller skal der mere end én glemt p-pille til at blive gravid.
Men hvad siger I? Er der nogen, der har andre erfaringer eller anden viden?
P-pillen er glemt som nr. 7 i pakken og min sidste mens startede ca. 10 dage før den glemte pille.
Håber I vil hjælpe med lidt svar!
Hej Alle.
Jeg vidste ikke lige hvordan man opretter et ny indlæg, da jeg ikke før har skrevet herinde.
men mit spørgsmål relaterer sig dog til dette emne.
det forholder sig således, at jeg tirsd. d. 1/3 kl. 22.00 skulle jeg have startet på den første p-pille i en ny pakke efter 7 dags pause. Jeg vågnede så op onsdag morgen kl. 6.30 og kom i tanke om at jeg ikke havde startet på min første pille for denne pakke og tog den så straks.
Jeg ringede så til apoteket efer arbejde for at høre om jeg stadig er beskyttet eller? Hun sagde så, at jeg dog var beskyttet men for at være 100% sikker vilke hun råde mig til at bruge yderliger beskyttelse.
Torsdag d. 3/3 og 4/3 havde jeg så samleje med min mand, uden ekstra beskyttelse.
Så her til morges ved kl 6 om morgen, skulle jeg lige op og da jeg var opppe fik jeg den mærkeligeste fornemmelse i maven havde svært ved at være stående og smule kvalme fornemmelse.
Kan jeg være gravid? der er stadig 14 dage til min forventede mens skal komme.
Jeg har ikke ømme bryster eller træthed, tissetrang etc.
Det eneste je kan mærke lige nu er en mærkelig fornemmelse i maven/underlivet.
Er der nogen har oplevet noget lignede, og hvad er sandsynligheden for at være gravid? 
Påforhånd mange tak.