udvikling 4 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2010

line melias mor

hej tøser.

elsker virkelig den her side og håber i kan hjælpe mig.

min datter er 4 måneder og bliver 5 måneder d 27 april vil rigtig gerne hører fra jer hvad der skete med jeres børns udvikling omkring 4-5 måneders alderen.

f.eks min datter gider aldrig ligge ned (kun maks 10 min på legetæppet) ellers elsker hun at stå op hvor vi holder hende eller sidde med støtte. er bare så bange for det går for hurtigt så det ville være dejligt at vide hvor langt jeres børn var?

line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Honningblomst

Man kan jo ikke tvinge deres udvikling frem så I skal da bare gøre som hun ønsker og virker hun træt i ryggen, så sætte hende lidt ned.

Knus..

Anmeld

20. april 2010

line melias mor

Eva skriver:

Man kan jo ikke tvinge deres udvikling frem så I skal da bare gøre som hun ønsker og virker hun træt i ryggen, så sætte hende lidt ned.

Knus..

syntes bare det går for stærkt.men hun vil jo så gerne, så jeg må gerne lade hende stå op når jeg holder hende og må jeg gerne sætte hende op i barnevognen med en pude i ryggen eller er det for belastende for hende?

Anmeld

20. april 2010

Honningblomst

line melias mor skriver:

syntes bare det går for stærkt.men hun vil jo så gerne, så jeg må gerne lade hende stå op når jeg holder hende og må jeg gerne sætte hende op i barnevognen med en pude i ryggen eller er det for belastende for hende?

Ok..jeg synes da det er rart der sker noget...spædbørn er jo ikke det mest spændende i verden...

Ja, det tror jeg da ikke der er noget problem i...alle mine tre har siddet selv da de var 5 mdr...

Knus..

Anmeld

20. april 2010

line melias mor

Eva skriver:

Ok..jeg synes da det er rart der sker noget...spædbørn er jo ikke det mest spændende i verden...

Ja, det tror jeg da ikke der er noget problem i...alle mine tre har siddet selv da de var 5 mdr...

Knus..

haha elsker du sagde det:.spædbørn er jo ikke det mest spændende i verden... hvor er det fedt andre tør sige det man selv tænker ;O)

så klør jeg bare på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.