Min veninde og jeg skal ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.985 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

Pia.

Tattoveres på næste fredag... Nu har vi endelig efter lang tid fundet ud af hvad vi skal have lavet begge to og hvor, så nu er tiden bestilt...

Har ville have denne her tattovering i mange år (men ikke været sikker på hvad det skulle være) og nu er det nu... :) *ssss*

Glæder mig super meget...

Knus fra Pia, som her fra "sygesengen" lige vil dele sin glæde med jer andre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Tut

Hvad skal du så have, og hvor? Jeg har selv en tatoo på maven, med forbogstaverne i mine forældres navne og så mit forbogstav. (den er dog ikke så køn mere pga. strækmærker) Jeg vil vildt gerne have lavet en mere, med Noah's navn, stjernetegn eller lign. Mette

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

jeg har i forvejen en rose på den ene balle/hoften...

Og skal have lavet mit stjernetegn på underbenet lidt over min ankel i sort...
har fundet et super flot et syntes jeg selv...
Vil også gerne have tattoveret min lænd, har fundet en rigtig flot og enkel en som ville passe rigtig godt på mig... - men det må blive næste gang...

Har også kikket på kinesiske tegn, men syntes ikke rigtig jeg fandt det som det skulle være.

Så mit valg er faldet på mit stjernetegn

Knus Pia...

Anmeld

4. juni 2008

Mathilde

Hej Pia

Det bliver da spændende. Det skal nok blive rigtig flot:)
Jeg har også tit overvejet en tattovering, men kan ikke finde ud af hvad og hvor, så det bliver nok aldrig til noget;)

(H) og held og lykke med det

Anmeld

4. juni 2008

Tullebobs

PiaR skriver:

Vil også gerne have tattoveret min lænd, har fundet en rigtig flot og enkel en som ville passe rigtig godt på mig... - men det må blive næste gang...

Har også kikket på kinesiske tegn, men syntes ikke rigtig jeg fandt det som det skulle være.

Knus Pia...

Hej Pia

Jeg er generelt ikke til tattoveringer, men den er da godt nok flot. Sæt lige et billede ind, når du har fået den lavet, så vi kan se hvor fin du er, ik?

Pøj pøj med det - og jeg håber ikkke, at det kommer til at gøre alt for ondt.

God bering og (H) fra Trine

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

Mathilde skriver:

Hej Pia

Det bliver da spændende. Det skal nok blive rigtig flot:)
Jeg har også tit overvejet en tattovering, men kan ikke finde ud af hvad og hvor, så det bliver nok aldrig til noget;)

(H) og held og lykke med det

Bare vent en dag finder du den helt rigtige og får det lavet...

Og tak jeg håber også den bliver flot...

Knus fra Pia.

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

Tullebobs skriver:

PiaR skriver:

Knus Pia...

Hej Pia

Jeg er generelt ikke til tattoveringer, men den er da godt nok flot. Sæt lige et billede ind, når du har fået den lavet, så vi kan se hvor fin du er, ik?

Pøj pøj med det - og jeg håber ikkke, at det kommer til at gøre alt for ondt.

God bering og (H) fra Trine

Hej Trine...

Ja den er rigtig sød og meget enkel, er også glad for det bliver den... er heller ikke til store kæmpe tattoveringer, det skal stadig være pænt.

Jeg skal nok få taget et billede når den er lavet, glæder mig bare rigtig meget...
jeg husker ikke den anden gjorde så ondt, men jeg har også fået 3 børn, og for hver gang kunne jeg heller ikke huske den smerte, så jeg glemmer nok hurtigt...;)

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

4. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg elsker tatoos :P Men til piger skal de helst være en smule diskrete. Jeg har to, men den tredje er på tegnebrættet hos tatovøren. Jeg skal bare lige have de sidste penge ind inden jeg går i gang.

Men kan godt forstå du glæder dig.

(H)

Anmeld

4. juni 2008

MorCamilla

Hejsa Pia.

Det lyder da dejligt for dig at du har besluttet dig for det.. Efter lang tids tænken... ;)
Jeg tror også at den bliver rigtig flot.. Gid jeg også turde...;) Men på det punkt er jeg vist en værre pyllere røv...

Knus fra Camilla.

Anmeld

5. juni 2008

Heiberg

Uha Pia, så er der kun lige knapt en uge.. bliver altså super spændende..
Hvem af os skal først... hehe

Regner med jeg henter dig omkring 14.30 tiden.. er det ikke meget passende.. ???

Glæder mig.. (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.