Erfaringer fra apieceofcake...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. april 2010

MoarTNoah

Er der nogen af jer der har erfaringer fra apieceofcake?

Hvor lang tid er leveringen og hvordan med kvaliteten?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

KatrineR skriver:

Er der nogen af jer der har erfaringer fra apieceofcake?

Hvor lang tid er leveringen og hvordan med kvaliteten?

Hejsa!

Jeg har købt der én gang og det var jeg ganske tilfreds med... Det kom  4-5 dage efter jeg havde bestilt!!

Stine 37+6

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

Tilmeldt skriver:

Hejsa!

Jeg har købt der én gang og det var jeg ganske tilfreds med... Det kom  4-5 dage efter jeg havde bestilt!!

Stine 37+6

hvilket kort betalte du med?

Jeg syns det var lidt forvirrende med den måde man skulle betale, f.eks. skulle man skrive hvornår kortet var blevet udstedt, og det står ikke på mit kort, men vidste hvornår jeg fik det, derfor jeg ku skrive det...

Anmeld

20. april 2010

KatrineR skriver:

hvilket kort betalte du med?

Jeg syns det var lidt forvirrende med den måde man skulle betale, f.eks. skulle man skrive hvornår kortet var blevet udstedt, og det står ikke på mit kort, men vidste hvornår jeg fik det, derfor jeg ku skrive det...

Jeg brugte kærestens visadankort.. Og jeg anede heller ik noget om den dato, så kan faktisk ik huske om jeg opdigtede en dato eller ingenting skrev!?

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

Tilmeldt skriver:

Jeg brugte kærestens visadankort.. Og jeg anede heller ik noget om den dato, så kan faktisk ik huske om jeg opdigtede en dato eller ingenting skrev!?

Hehe.. opdigte en dato er nok mere sandsynligt.. man SKULLE nemlig skrive noget..

Jeg betalte med mit visa electron, nu må jeg se om de siger noget til det..

Anmeld

20. april 2010

KatrineR skriver:

Hehe.. opdigte en dato er nok mere sandsynligt.. man SKULLE nemlig skrive noget..

Jeg betalte med mit visa electron, nu må jeg se om de siger noget til det..

Det gør de... De sender dig nok en mail om at kortet ik virker til deres betalinger, for jeg prøvede først at betale med mit eget  almindelige dankort! Og der sendte de mig en mail.. Faktisk så ringede de også til mig, fordi jeg ik lige fik reageret på den mail de sendte mig..hehe... Så der var en dame med en rigtig brittisk accent der havde indtalt en besked på min svarer!!

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

Tilmeldt skriver:

Det gør de... De sender dig nok en mail om at kortet ik virker til deres betalinger, for jeg prøvede først at betale med mit eget  almindelige dankort! Og der sendte de mig en mail.. Faktisk så ringede de også til mig, fordi jeg ik lige fik reageret på den mail de sendte mig..hehe... Så der var en dame med en rigtig brittisk accent der havde indtalt en besked på min svarer!!

jamen hvis det er tilfældet vil jeg da komme dem i forkøbet og emaile dem i stedet og høre ad.. skal nemlig bruge noget af det jeg har bestilt til en bryllupskage - og den vil se lidt tam ud uden en topfigur

bestilte du så varerne én gang til, eller kunne du bare maile dem oplysningerne?

Anmeld

20. april 2010

KatrineR skriver:

jamen hvis det er tilfældet vil jeg da komme dem i forkøbet og emaile dem i stedet og høre ad.. skal nemlig bruge noget af det jeg har bestilt til en bryllupskage - og den vil se lidt tam ud uden en topfigur

bestilte du så varerne én gang til, eller kunne du bare maile dem oplysningerne?

Haha... Jah, det har du sq ret i!!

I mailen de sendte bad de mig bare om at sende oplysningerne,men jeg havde glemt et par ting, så jeg bestilte en ny omgang og så sendte de mig en mail om at de havde registreret at ejg havde lavet en ny bestilling...

Anmeld

20. april 2010

MoarTNoah

Tilmeldt skriver:

Haha... Jah, det har du sq ret i!!

I mailen de sendte bad de mig bare om at sende oplysningerne,men jeg havde glemt et par ting, så jeg bestilte en ny omgang og så sendte de mig en mail om at de havde registreret at ejg havde lavet en ny bestilling...

Nu har jeg hvertfald skrevet til dem, så må vi se hvad de svarer tilbage

Men tak fordi du gjorde mig opmærksom på det..!

Anmeld

20. april 2010

KatrineR skriver:

Nu har jeg hvertfald skrevet til dem, så må vi se hvad de svarer tilbage

Men tak fordi du gjorde mig opmærksom på det..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.