Når man mærker baby for første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. april 2010

oo

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

otlitrom

Nu har jeg jo aldrig haft min egen "fisk" i maven. Men efter hvad de andre siger, så tror jeg du har fået et lille spræl fra rumpenissen!

Det må være fantastisk! Siger man tillykke.. hmm.. Jeg gør!

Tillykke Trine!

Anmeld

20. april 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

føles det så lidt ligesom en fisk der vender sig inde i en og lige slår et smut med halen?

min mor siger JA

det har jeg nemlig lige mærket...to gange med ti minutters mellemrum. midt i netto det føles vildt spøjst!!

Haha hvor fedt

Sådan er der nogle der beskriver det, min svigerinde beskrev det som en sommerfugl der strejfede maven med sine vinger.

Jeg selv følte det som små bobler der sprang.....

Anmeld

20. april 2010

oo

kitty skriver:

Nu har jeg jo aldrig haft min egen "fisk" i maven. Men efter hvad de andre siger, så tror jeg du har fået et lille spræl fra rumpenissen!

Det må være fantastisk! Siger man tillykke.. hmm.. Jeg gør!

Tillykke Trine!

taaark det var lidt stort, jeg tudede lidt og Søren smilede over hele femøren

Anmeld

20. april 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

min mor siger JA

Ja lige præcist den beskrivelse har jeg godt hørt før så du har nok ganske ret i at rumpenisse nu har givet sig til kende og tro mig Trine; den er kun den spæde begyndelse. Det er nogle helt specielle og fantastiske (og tit ubeskrivelige) følelser.

Sidder her og prøver at tænke tilbage. Blir helt i tvivl om hvordan det var de første gange jeg mærkede liv.... Jeg syntes ikke rigtig det var som bobler som så mange ellers siger, men husker faktisk ikke helt hvad jeg så mente det mærkede som. Måske mest som en lille baby der spjættede inde i maven (haha god beskrivelse....)

Anmeld

20. april 2010

Dictes mor

Det er jo den lille rumpenisse! Og hvor er det stort... Det er en fantastisk følelse, og man vil gerne have den hele tiden... Kæmpe tillykke, det er en stor dag idag

Anmeld

20. april 2010

oo

ja man vil gerne have det bare bliver ved og ved! jeg sidder her i sofaen og prøver at læse til eksamen, men nu er alle tanker bare nede i maven "igen, rumpenisse, igen!"

Anmeld

20. april 2010

anna-jonas

Det er den smukkeste følelse i livet...............herhjemme var det i starten lidt som når man har tics ved øjet.................ja, altså bare i maven.

Tillykke Trine........

Anmeld

20. april 2010

Karo

Den ville da lige sige hej til sin mor, og muligvis lige give et pej om hvad den gerne ville have at spise

Anmeld

20. april 2010

oo

Karo skriver:

Den ville da lige sige hej til sin mor, og muligvis lige give et pej om hvad den gerne ville have at spise

det må du nok sige, jeg fik ustyrlig lyst til æggesalat og frådede flere runder med det da jeg kom hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.