Vrææææl............. snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. april 2010

mamalicious

Christ, hvor kan man være latterlig !!! Ja undskyld mig ( men for at citerer Nynne- Nynne`s dagbog ), men hvor dum har man lov at være i egen opgang !!!!!

Har efter aftale med manden, Smidt næsten ALT vores baby tøj ud!...... med tårerne trillende ned af kinderne!! Vil jo SÅ gerne have nr. 3., og er nu bange for at han kan bruge det som en undskyldning, at det er for dyrt, at genanskaffe det  hele IGEN......

Hmmm må jo sige at jeg jo nok har, skræmt ham - ved at plage og plage som en anden lille 5 årig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ansemusen

Hvorfor fik han dig dog til at smide alt babytøj ud? Har han sagt endegyldigt nej til et tredje barn? For jeg tænker, at mænd ofte skal have mere tid end os kvinder til at vænne sig til tanken om et barn eller endnu et barn! Måske du skal prøve at lade det ligge i noget tid, selvom jeg godt ved at det er rigtig svært når du ønsker dig et tredje barn så meget som du gør! Men tror at det kan virke godt at han får lov til at gå og pusle med tanken selv uden at blive forstyrret af plagen osv. Mænd bakker ofte bagud når de føler sig presset. Men tror altså godt det kan redes, hvis han har en tvivl indeni. Og har han ikke det, så havde han nok ikke ændret mening alligevel uanset plagen eller ej!

Jeg håber meget for dig at du får et barn til på et tidspunkt MED din mands velsignelse!

Anmeld

20. april 2010

mamalicious

Ansemusen skriver:

Hvorfor fik han dig dog til at smide alt babytøj ud? Har han sagt endegyldigt nej til et tredje barn? For jeg tænker, at mænd ofte skal have mere tid end os kvinder til at vænne sig til tanken om et barn eller endnu et barn! Måske du skal prøve at lade det ligge i noget tid, selvom jeg godt ved at det er rigtig svært når du ønsker dig et tredje barn så meget som du gør! Men tror at det kan virke godt at han får lov til at gå og pusle med tanken selv uden at blive forstyrret af plagen osv. Mænd bakker ofte bagud når de føler sig presset. Men tror altså godt det kan redes, hvis han har en tvivl indeni. Og har han ikke det, så havde han nok ikke ændret mening alligevel uanset plagen eller ej!

Jeg håber meget for dig at du får et barn til på et tidspunkt MED din mands velsignelse!

Åååårrh tak !!!.... Han mener , at HVIS vi vælger at få nr. 3, så er det vores sidste kærlighedsbarn... Og så køber vi hvad vi ønsker, af tøj og tilbehør. Han ønsker sig en pige, og vi har 2 drenge på 10 og 7 år, så det er da lidt forældet

mange tak for din lille hilsen den varmede!!

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

mamalicious skriver:

Åååårrh tak !!!.... Han mener , at HVIS vi vælger at få nr. 3, så er det vores sidste kærlighedsbarn... Og så køber vi hvad vi ønsker, af tøj og tilbehør. Han ønsker sig en pige, og vi har 2 drenge på 10 og 7 år, så det er da lidt forældet

mange tak for din lille hilsen den varmede!!

Ved du hvad, DET der lyder som en mand der bare lige skal tænke lidt over det og skal samle mod til at tage skridtet! Specielt når han ligefrem kalder det et kærlighedsbarn og snakker om at kæbe lige hvad I ønsker osv. Mange mænd går ikke spor op i børnenes tøj osv.
Hvis du ønsker dig det så brændende og han godt ved det og selv er vaklende, så tror jeg altså at du nok skal få dig dit tredje barn en dag. Det håber jeg for dig!

Vi venter selv vores første dreng nu. Og jeg har sagt, at hvis den næste også er en dreng, bliver vi nødt til at få tre og håbe på at det bliver en pige. Jeg har altid ønsket mig en pige og vil gerne prøve en tredje gang, hvis vi får to drenge. Og hvem ved, måske vil vi alligevel også gerne have tre, selvom det skulle blive en pige næste gang

Anmeld

20. april 2010

Mumto3

først vil jeg sige at jeg føler med dig, meeen der er jo håb endnu....

Da vi havde solgt/smidt alt vores babyudstyr ud, så var 'sagen jo ligesom afgjort' så skulle vi ikke have flere, og pludselig blødte min mand op og begyndte at tale om nr 3. Vi har nu 3 børn og er igang med at sælge ud af al babytøjet/udstyret igen, og vupti, nu hvor det meste er væk....sååååå.....snakker vi om en 4er

Anmeld

20. april 2010

mamalicious

Mumto3 skriver:

først vil jeg sige at jeg føler med dig, meeen der er jo håb endnu....

Da vi havde solgt/smidt alt vores babyudstyr ud, så var 'sagen jo ligesom afgjort' så skulle vi ikke have flere, og pludselig blødte min mand op og begyndte at tale om nr 3. Vi har nu 3 børn og er igang med at sælge ud af al babytøjet/udstyret igen, og vupti, nu hvor det meste er væk....sååååå.....snakker vi om en 4er

Ha ha .... hvor skønt !!! Tror jeg smider det HELE ud så

Tillykke til jer.... super med overskud til at snakke 4er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.