Jubii - Jeg kan føde normalt :oD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Ansemusen

ka-ri-na skriver:

man bliver helt rørt.... kan mærke glæden og lettelsen helt ude på den anden side af skærmen...

det bliver fantastisk at få jeres lille dreng ud! :0)

knus

Nor hvor er du sød Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ansemusen

Tilmeldt skriver:

SÅDAN!!!!!

Hvor er det dejligt for jer!!

Stine 37+6

Ja så lykkedes det også for os

Anmeld

20. april 2010

Mathilde

Åh hvor er det dejligt for dig! Tillykke med det det er en stor oplevelse at føde sit barn!

Jeg er rigtig glad på dine vegne...

Anmeld

20. april 2010

Bayze

Ansemusen skriver:

Vores lille dreng har været sååå dyyyygtig  og har vendt sig så Mor her kan få lov til at føde ham på normal vis

Vi var til jordemor i går, hvor han skulle have vendt sig selv hvis ikke jeg skulle til vendingsforsøg på hospitalet. Så jeg var faktisk rigtig nervøs, fordi det ville være et stort slag for mig, hvis det skulle ende i kejsersnit (ved godt at det stadig kan ske af andre årsager, men risikoen er heldigvis lille!). Min jordemor mente, at han lå med hovedet nedad men var lidt i tvivl. Og da jeg også havde lidt protein i urinen, lidt højt blodtryk og meget væske i hænder og fødder, sendte hun mig til tjek for svangerskabsforgiftning og scanning på Hvidovre. Jordemoren skød ham til ca. 3300 g, hvilket jo er ganske meget i uge 37, men dog ikke unormalt!

Vi kørte fluks ud på Hvidovre, hvor jeg fik taget blodprøve og min urin og blodtryk blev tjekket igen og jeg fik kørt en CTG-strimmel. ALT så bare rigtig godt ud, proteinen skyldtes lidt udflåd, mit blodtryk faldt så det faktisk blev helt perfekt og denne jordemor sagde, at 3300 var helt overvurderet, og spurgte om min jordemor hed '...', hvilket hun gør. Hun er ny og har derfor ikke så meget erfaring endnu. Denne erfarne jordemor turde virkelig tage fat, så det faktisk gjorde smadder ondt, og hun sagde 2500 - 2600. Så det er jo helt gennemsnitligt  Hun var dog en lille smule i tvivl om om han nu også lå med hovedet nedad, da det ikke gav efter på den måde som et babyhoved åbenbart plejer at gøre, men hun troede det. Jeg blev selvfølgelig igen nervøs. Men scanningen bragte min nervøsitet til skamme. Der lå et lille fint hoved nedad, og så langt nede at hun bestemt ikke mente at han ville vende sig igen! Og så så vi et stort flot hjerte slå - Åh min lille dreng, hvor jeg bare elsker ham!

Ja et langt indlæg  Er bare SÅ lettet og glad og kan ikke vente til han kommer ud og hilser på sin Mor og Far

Ååhh, hvor dejligt for dig! Godt at høre - tillykke med det!

Anmeld

20. april 2010

MariaJ

Ej, hvor dejligt. Skønt når man får at vide at alt er i orden, og dejligt for dig at du bare kan glæde dig til at lillemanden kommer, uden at bekymre dig om stilling og evt kejsersnit.

Mht plukveer osv, så har jeg heller ikke haft ret mange af dem, og håber ikke det betyder at baby skal blive derinde en evighed endnu. Hvis arvelighed har noget at sige støtter jeg mig til at min mor har født fem børn, mere eller mindre til tiden, og med ingen af os havde på fornemmelsen at det var lige op over, da det gik i gang. Så satser på en pludselig start her også.

Maria 40+0

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

MariaJ skriver:

Ej, hvor dejligt. Skønt når man får at vide at alt er i orden, og dejligt for dig at du bare kan glæde dig til at lillemanden kommer, uden at bekymre dig om stilling og evt kejsersnit.

Mht plukveer osv, så har jeg heller ikke haft ret mange af dem, og håber ikke det betyder at baby skal blive derinde en evighed endnu. Hvis arvelighed har noget at sige støtter jeg mig til at min mor har født fem børn, mere eller mindre til tiden, og med ingen af os havde på fornemmelsen at det var lige op over, da det gik i gang. Så satser på en pludselig start her også.

Maria 40+0

Jeg tror det er delvist arveligt! Altså hvis man kan se en tendens for kvinder i familien gennem flere generationer. I min venindes familie har alle kvinderne fx. født før tid, ingen er gået over, og både hende og hendes søster har begge lige født en uges tid før terminen. Så hvis det holder brde jeg i hvert fald heller ikke gå over tid. Min mor og moster fødte begge tre uger før termin, min Mormor fødte dem begge til tiden men fødte tidligere et barn i 6. måned og et 6 uger før termin. Så noget kunne også tyde på at kvinderne i min familie ikke går over tid. Men der er jo altid undtagelser  Håber du snart popper!!

Anmeld

20. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Maria 40+0

Jamen helle dusse da! Er det termin i dag?! Tillykke med det Håber din bebs er lige om hjørnet, Maria

Anmeld

20. april 2010

MariaJ

Bayze skriver:

Jamen helle dusse da! Er det termin i dag?! Tillykke med det Håber din bebs er lige om hjørnet, Maria

Ja, jeg håber også baby er lige om hjørnet , men må nok næsten sende lidt vestøv til dig først. Nu må han da snart komme ud.

Jeg er gået i gang med at drikke hindbærbladte. Ved ikke helt om jeg tror på at det har nogen effekt, men intet skal være uforsøgt. Følte mig lidt som om jeg var hos kvaksalveren, da jeg købte en pakke i går, og ekspedienten spurgte om jeg havde brugt det før og om jeg skulle bruge i forbindelse med slutningen på graviditeten. Så stod jeg der med min store mave, og følte mig som en der havde tænkt sig at ryge baby ud af hulen med en giftig heksebryg. 

Anmeld

20. april 2010

MariaJ

Ansemusen skriver:

Jeg tror det er delvist arveligt! Altså hvis man kan se en tendens for kvinder i familien gennem flere generationer. I min venindes familie har alle kvinderne fx. født før tid, ingen er gået over, og både hende og hendes søster har begge lige født en uges tid før terminen. Så hvis det holder brde jeg i hvert fald heller ikke gå over tid. Min mor og moster fødte begge tre uger før termin, min Mormor fødte dem begge til tiden men fødte tidligere et barn i 6. måned og et 6 uger før termin. Så noget kunne også tyde på at kvinderne i min familie ikke går over tid. Men der er jo altid undtagelser  Håber du snart popper!!

Tak skal du have, og håber du følger i resten asf familiens fodspor og får en tidlig leveringsdato . Desværre ved jeg ikke hvornår hverken min mormor eller farmor fødte deres børn i forhold til termin, men både jeg og mine søskende er født lige omkring termin (få dage +/-). Så indover med hindbærbladteen og vestøvet og så håber vi der sker noget her snart.

Anmeld

20. april 2010

oo

tillykke!! jeg kan godt forstå du helst vil føde normalt/vaginalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.