Så kan man snakke om at være stresset-skræmmende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Stumpen

Jeg var i dag nede og aflevere Mathilde. I det at jeg er ved at spænde Victoria fast i autostolen kommer der en mor hen imod bilen, sætter sig ind, tager sele på og skal til at dreje nøglen, men opdager at den ikke sidder der... Først der registrer hun at jeg står med hovedet ind over passagere sædet og ved at spænde Victoria fast.....

I det hun sætter sig ind kigger jeg rundt i bilen for at tjekke om det nu er vores bil og jo skidtet og rodet lå hvor jeg havde forladt det..

Hun så mig overhovedet ikke, hvordan kan man dog overse at der er en der er ved at sætte et barn ind i ens bil?? Som så ikke var hendes bil i dette tilfælde.....

Men et godt grin gav det da  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Risen

Hahahah! Ja det er da stress der vil noget.. 

Anmeld

20. april 2010

Tynen

LOL!!

Ikke dårligt med sådan en privat chauffør

Jeg ville være flad af grin

Anmeld

20. april 2010

Stumpen

Tynen skriver:

LOL!!

Ikke dårligt med sådan en privat chauffør

Jeg ville være flad af grin

Jeg er bare glad for at det ikke er mig der har lavet det stunt, hvor må det være pisse pinligt altså

Anmeld

20. april 2010

tascia

hahahahaha... kan lige se det for mig!!!

hvilket minder mig om at jeg til morgen også var på vej hen til en anden bil indtil min mand sagde, er du begyndt at køre i Skoda (vi har en peugeot) undskyldte mig med den næsten havde samme farve og holdt der hvor jeg plejer at parkere når jeg afleverer unger, hmmm

Anmeld

20. april 2010

Stumpen

tascia skriver:

hahahahaha... kan lige se det for mig!!!

hvilket minder mig om at jeg til morgen også var på vej hen til en anden bil indtil min mand sagde, er du begyndt at køre i Skoda (vi har en peugeot) undskyldte mig med den næsten havde samme farve og holdt der hvor jeg plejer at parkere når jeg afleverer unger, hmmm

Lige nøjagtig den undskyldning brugte hun også, at hun plejede at holde der hvor jeg holdte og ja så var bilerne begge mørkeblå...

Anmeld

20. april 2010

tascia

Stumpen skriver:

Lige nøjagtig den undskyldning brugte hun også, at hun plejede at holde der hvor jeg holdte og ja så var bilerne begge mørkeblå...

hmm, hihi

jeg "nåede" ikke at sætte mig ind i bilen, eller tage i håndtaget, kun hen til døren, så jeg er lidt bedre

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

Ej hvor vildt at man kan det!! Men hvis man kan glemme sine børn, kan man vel også tage en andens bil, haha! Jeg ville være blevet SÅ flov!

Anmeld

20. april 2010

Mathilde

Ej hvor morsomt men stakkels kvinde....det må have været super pinligt for hende!

Anmeld

20. april 2010

Pige2009

LOL... Forstår dælme heller ikke, hvordan hun kunne overse, du stod og var ved at sætte et barn i autostolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.