ang barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
26 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Lillefe

Hej med jer!

Bare lige et hurtigt spørgsmål er der nogen som ved hvor meget man får i forældre orloven dvs ikke de 14 uger, men de 32? hvor man så får dagpenge.

tak på forhånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

Perl skriver:

Hej med jer!

Bare lige et hurtigt spørgsmål er der nogen som ved hvor meget man får i forældre orloven dvs ikke de 14 uger, men de 32? hvor man så får dagpenge.

tak på forhånd!

hej søde Merete

hvordan går det?

det afhænger af hvor mange dage der lige er i den enkelte måned, sådan er det i alt fald her i Odense....

men ca 10000kr udbetalt, afhængig af antal dage, fradrag osv osv...

knus

Anmeld

20. april 2010

Betteisen

Hejsa!

Det kommer vel også an på om man er fuldtids eller deltidsansat..

Anmeld

20. april 2010

Sisley

Og det kommer vist også an på hvor man bor - jeg mener, at jeg får ca. kr. 14.000 brutto i KBH

Anmeld

20. april 2010

Lillefe

Sisley skriver:

Og det kommer vist også an på hvor man bor - jeg mener, at jeg får ca. kr. 14.000 brutto i KBH

Ok hmm.. jeg syntes jeg var inde på siden og kigge hvad der stod men kunne ikke finde det!

Anmeld

20. april 2010

Lillefe

ka-ri-na skriver:

hej søde Merete

hvordan går det?

det afhænger af hvor mange dage der lige er i den enkelte måned, sådan er det i alt fald her i Odense....

men ca 10000kr udbetalt, afhængig af antal dage, fradrag osv osv...

knus

Hej søde  Karina

det går super heldigvis er kvalmen ved at være væk! pyha hvad med dig?

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

Jeg ved at min veninde kun får 7500 udbetalt her i den sidste del af barslen. Ved ikke om det er det samme som normalt.. Men synes det er meget lidt!

Anmeld

20. april 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg ved at min veninde kun får 7500 udbetalt her i den sidste del af barslen. Ved ikke om det er det samme som normalt.. Men synes det er meget lidt!

Puha det synes jeg godt nok også  Var hun fuldtidsforsikret? Og hvad med hendes personlige fradrag?

Anmeld

20. april 2010

Ansemusen

dorthemus skriver:

Puha det synes jeg godt nok også  Var hun fuldtidsforsikret? Og hvad med hendes personlige fradrag?

Aner ikke omkring fradrag. Men hun havde et fuldtidsjob ja. Fik penge fra arbejdet i starten og så til sidst kun de 7500 udbetalt af kommunen pr. måned. Men kender ikke detaljerne omkring det. Synes bare det er enormt lidt! Jeg vil selv få ca. 9500 udbetalt tror jeg.

Anmeld

20. april 2010

Happy

Hej, jeg er først lige gået på barsel men forventer at få 7000 kr. udbetalt. Det kommer jo an på ens fradrag og da jeg føder på et rigtig dumt tidspunkt (når man ser på dagpengene) kommer jeg stadig til at betale topskat både i år og næste år da jeg får 3 måneder med dagpenge i år og 3 måneder til næste år så når desværre ikke under grænsen, hvilket så gør at jeg skal betale topskat af de dagpenge, øv øv , så det bliver noget af et wake-up call:-((((

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.