Kan ikke lide min lillesøster lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hun sidder nemlig på et fly på vej til Hollywood. Dumme unge!!!! Skal være der i 10 dage. Hun har bare at købe kaffe med hjem til mig ellers kværker jeg hende ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2008

Tullebobs

Fedt for hende:D

Øh - kaffe? Pas:)) Har de god kaffe derovre, eller er der noget som jeg bare ikke fatter her?:))

Kh Trine som osse lige har drømt sig væk, da der kom en stor flyvemaskine forbi mit vindue...

Anmeld

4. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
[citat][f][småt]Tullebobs skriver:[/småt][/f] Fedt for hende:D Øh - kaffe? Pas:)) Har de god kaffe derovre, eller er der noget som jeg bare ikke fatter her?:)) Kh Trine som osse lige har drømt sig væk, da der kom en stor flyvemaskine forbi mit vindue...[/citat] Jeg er forelsket i Stabucks kaffe, og det er ikke lige til at skaffe herhjemme :'( Så når nogen skal til udlandet skal de have kaffe med hjem til mig

Anmeld

4. juni 2008

Tullebobs

Aha - så er jeg med ;)

Jeg er osse vild med starbucks, hørte faktisk på et tidspunkt, at de vist ville åbne cafer i DK, så det vil vi to da vente med længsel på, ik?:D

(H) fra Trine

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

Ej hvor er hun heldig... håber hun får en dejlig tur...

Knus fra Pia, som virkelig også har lyst til at rejse væk væk væk...;)

Anmeld

4. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Tullebobs skriver:

Aha - så er jeg med ;)

Jeg er osse vild med starbucks, hørte faktisk på et tidspunkt, at de vist ville åbne cafer i DK, så det vil vi to da vente med længsel på, ik?:D

(H) fra Trine

Der er åbnet en, men den ligger i Kastrup Lufthavn. Det er lidt langt at tage for en pose kaffe :P

Anmeld

4. juni 2008

Tullebobs

Ja det holder sgu ikke en meter. Vi må lave en forening, der hedder noget i retningen af: ' Foreningen af jyder, der ikke længere vil finde sig i at blive snydt for rigtig god kaffe - Starbuck til Jylland, NU!!' :)):P

Anmeld

4. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det er da simpelt hen en rigtig god ide :P Den er hermed startet :D Gad vide om man kunne oprette en gruppe på facebook :P Ja jeg ville ønske at de vil åbne en i Århus, men de mener ikke at DK er et potentielt marked - desværre. Så vi må nok se i øjnene at der ikke er udsigt til god kaffe i Jylland :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.