'Mors dag' sommer kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.136 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Miamaja

I vores familie er alle os modre blevet inviteret ud af alle maendene i familien til en stor mors dag middag i palo alto paa en laekker restaurant... weeeeee glaeder mig allerede!!!!! og saa skal jeg jo have et eller andet paa, derfor maa I gerne hjaelpe mig med at vaelge imellem disse 3 kjoler jeg har udset mig. Den bliver saa en gave fra min mand men jeg maa kun vaelge en (jeg ville jo helst have dem alle hehe)

(De er alle er fra anthropologie.com) 

Ps. skal nok vedlaegge billede ifort kjolen I vaelger senere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Gittemor09

Miamaja skriver:

I vores familie er alle os modre blevet inviteret ud af alle maendene i familien til en stor mors dag middag i palo alto paa en laekker restaurant... weeeeee glaeder mig allerede!!!!! og saa skal jeg jo have et eller andet paa, derfor maa I gerne hjaelpe mig med at vaelge imellem disse 3 kjoler jeg har udset mig. Den bliver saa en gave fra min mand men jeg maa kun vaelge en (jeg ville jo helst have dem alle hehe)

tror det afhænger meget af din egen figur i forhold til "modellerne" altså nr. 1 synes jeg sidder forkert på hende... men den ville garanteret sidde perfekt på dig..!!

nå, det var ikke det jeg skulle svare på.. hehe

kan rigtig godt lide dem allesammen...

men min favorit er nu altså nr. 3

Anmeld

20. april 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Sikke da en dejlig idé med sådan stor "Morsdags middag".

Jeg synes alle tre kjoler er rigtig yndige, men jeg hælder nok aller mest til nummer 1 eller 2.

Nummer 1 er rigtig rigtig fin synes jeg - jeg kunne godt forestille mig at bære en kjole lignende når min mand og jeg endelig tager os sammen til at holde kirkebryllup og fest.

Nummer 2 er også skøn. - Kan godt forstå du har svært ved at vælge...

Hvad synes du selv??

KRAM Line.

Anmeld

20. april 2010

9510

Hvis jeg skulle vælge ville jeg tage nr 2

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Waaaaauw Heldige asen!!! Fed ide med den middag!

Jer ville nok vælge en af de hvide, men hvilken...? De er vildt flotte alle 3 - er død misundelig!!!

Kh

Rosa

Anmeld

20. april 2010

ønskebørn74

JEG STEMMER PÅ NR. 1... BARE SÅ FIIIN...

Anmeld

20. april 2010

Ranarupta

Hvor lyder det bare hyggeligt!!

Jeg stemmer for 1 el. 2 (kan ikke bestemme mig...)

Anmeld

20. april 2010

oo

jeg stmmer på nummer 1 - detaljerne på den er superflotte!

meeeeeen jeg kan ogs godt lide nummer 3, men nok mere som en stille og rolig sommerkjole, hvor nummer 1 både kan bruges til en fin middag OG i haven under parasolen

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Afgjort nr 1 , lige min stil , sød , piget og romantisk

Anmeld

20. april 2010

Dot D

Miamaja skriver:

Jeg tror helt sikkert at nr. 1 vil passe dig rigtgit flot, så det er mit bud. Rigtig god mors dags fest.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.