Skønt hus med havudsigt - nu under 2 mill..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Miamaja

SilkeV skriver:

Det er lillebæltsbroen..

ja, det taenkte jeg ogsaa da jeg havde skrevet. jeg kalder den altid for store baeltsbroen fordi den er saa..hmm stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

..

og op

Anmeld

20. april 2010

Lone Jakobsen

kææft en udsigt....men ville også tro der var meget larm. nu er vi ikke lige på husjagt, og kender ingen der er. men held og lykke med det

Anmeld

20. april 2010

Lady Marion <3

Var det ikke jer der var i tv på et tidspunkt ang noget giftigt fra broen ??

Anmeld

21. april 2010

Mig med maven

Sender den lige til tops...

Held og lykke med salget af slotter! - Kæft det er lækkert!

Anmeld

21. april 2010

..

Muffi . skriver:

Var det ikke jer der var i tv på et tidspunkt ang noget giftigt fra broen ??

Jo i sommer da de reparerede broen. Det var en storm i et glas vand, det viste sig at det var helt uskadeligt

Og tak til jer alle for de pæne ord, syntes også selv det er skønt - fatter ikke at køberne ikke står i kø..

Anmeld

21. april 2010

Mira0911

Det ser bare herre lækkert ud...

Anmeld

21. april 2010

Honningblomst

Macrolf skriver:

Jo i sommer da de reparerede broen. Det var en storm i et glas vand, det viste sig at det var helt uskadeligt

Og tak til jer alle for de pæne ord, syntes også selv det er skønt - fatter ikke at køberne ikke står i kø..

Tror du ikke det kan være pga str....det er mange penge for et lille hus...og så tror jeg der er to grupper, dem der synes udsigten er fantastisk og dem der synes det da er super træls med en bro over hovedet og med alt hvad det indebærer...spørgsmålet er hvilken gruppe der er flest af.

held og lykke med salget..

Knus Eva

Anmeld

21. april 2010

..

Eva skriver:

Tror du ikke det kan være pga str....det er mange penge for et lille hus...og så tror jeg der er to grupper, dem der synes udsigten er fantastisk og dem der synes det da er super træls med en bro over hovedet og med alt hvad det indebærer...spørgsmålet er hvilken gruppe der er flest af.

held og lykke med salget..

Knus Eva

Mange penge for et lille hus? Er du ejendomsmægler eller hvilken baggrund har du for at udtale dig om kvadratmeter prisen i Middelfart?

Nu bor vi ikke under broen og jeg ved ikke lige hvilke gener du taler om ?

Anmeld

21. april 2010

sbs78

Macrolf skriver:

Hej alle.

Vi skal have solgt vores hus, oprindeligt var det til salg for 2,5 men nu skal det altså sælges og derfor er det nu under 2..

Nogen der kender nogen der kunne være interesseret?

http://www.danbolig.dk/privat/sog-bolig/resultat/v is-bolig.htm?propertyid=M0119P&brokerid=246

Synes stadig det er et herre lækkert hus Og føler med dig. for står selv med et hus som skal sælges, men baree ikke nogen køber øv øv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.