Pause :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

anna-jonas

Åhhhh.......søde ven. Er det den fandens angst der kigger frem igen............håber at du sammen med lægen, kan få styr på det, så du kan nyde sommeren med dine piger og mand.

Sender mange knus til dig.........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

sarahb

Hej Søde.

Sender dig mine bedste tanker og håber snart du kommer ovenpå igen,
Det er træls at skulle bakse med sådan noget.
Jeg håber du får alt den støtte og brug for af din familie og dine nærmeste.
Og vi er her jo ALTID til at give en skulder at græde ved eller en stort kram

Anmeld

20. april 2010

lion

Jeg håber at du snart får det bedre igen.

Jeg glæder mig til du kommer tilbage igen.

Anmeld

20. april 2010

Karo

Hej Søde

Nu skal du passe godt på dig selv, og når du har det bedre så kommer du bare tilbage igen.

Katja

Anmeld

20. april 2010

Vinker

Anonym skriver:

Ja jeg bliver nød til at tage en lille pause her inde fra... jeg skal til læge i morgen.... jeg er bare så ked af, jeg har hjerte bakken hele tiden og uro i kroppen. Jeg kan ikke engang overskue at være alene med pigerne i bare nogle timer. Jeg tvinger mig selv op om morgen og i skole. I går blev det helt tåget for mine øjne, det var der det gik op for mig der nok er noget galt... Jeg trode første jeg var gravid da jeg hele tiden skal tisse, men testen var negativ, og det er nu også glad for, for syndes der er mere end rigligt at se til for tiden.....

Så piger sender varme hilser til jer alle sammen.. vi ses igen når jeg får det bedre igen...

Er virkelig ked af at høre at du har det så skidt. Håber du meget snart får det bedre.

Pas nu godt på dig selv og husk at vi er lige her hvis du har brug for os!

Mange varme tanker og knus herfra

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

Åha.... Håber du finder ud af noget så du ikke ryger helt ned i et hul.... Kram til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.