Har du nogensinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Lady Marion <3

Jeg er så hamrende ligeglade med hans ex er så jeg ved ikke engang hva de hedder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Mumto3

ja da, hvorfor skulle der være noget i vejen med det? Jeg har sågar ringet til eks-kærste (altså mine kæresters eksér). Det har været fint (selvom hende i den anden ende af røret er blevet temmelig overrasket!)

Anmeld

20. april 2010

Sisley

Jeg kan ikke navnene på nogle af mandens x'er - men hvis jeg kunne, havde jeg da klart googlet; jeg er nysgerrig

Anmeld

20. april 2010

oo

min har ikke nogen eks-kærester, så det er så nemt men jeg har da googlet min egen eks-kæreste - og fået bekræftet at han ER en kæmpe syg weirdo

Anmeld

20. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Yes, det har jeg da...

Hun er danser så jeg fandt hendes navn på nogle plakater og så hendes profil på FB... Hun er desværre superlækker og stram - men han kan ikke udstå hende og hun knaldede udenom gennem flere år, så jeg klarer mig, hehe

Anmeld

20. april 2010

oo

Yes, det har jeg da...

Hun er danser så jeg fandt hendes navn på nogle plakater og så hendes profil på FB... Hun er desværre superlækker og stram - men han kan ikke udstå hende og hun knaldede udenom gennem flere år, så jeg klarer mig, hehe

stram? ja hvordan kan man konkurrere med DET

hvis nu du var min kærestes eks-kæreste, så ville jeg også tænke "hm hmm...hvorfor gik han fra filmdiva til hobbitgrimling?!", der er jo heldigvis altid en grund til de gik fra de der fantastiske eks-kærester og valgte os istedet

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Ha ha nej det har jeg ikke. Jeg har set hendes profil på facebook men det var kun for at se hendes lille baby som hun fik lidt efter vi fik Lucas. 

Jeg kan ikke døje hende og hun lavet ikke andet end at skrive og ringe til ham det først år af vores forhold men aldrig har jeg gider gå ind og tjekke hende osv. 

Synes kun det med til at gøre (hvis man er jaloux) det hele være. 

Så nej hans xer er hans fortid jeg hans nutid og fremtid og så kan de sgu sejle deres egen sø. 

Hov det faktisk kun en jeg ikke kan døje. 

De andre er han venner med og jeg er venner med dem. 

Anmeld

20. april 2010

Risen

Nej den tanke har faktisk aldrig skrejfet mig.. Sys det er lidt forkert efter min mening.. Ville kun gøre ondt værre.. 

Anmeld

20. april 2010

Margorie

Haha nej? Tilgengæld 'stalkede' hun (eks'en) mig på nettet de første 3-4 måneder af vores forhold indtil hun opdagede vi altså blev sammen Men hun prøvede aldrig på noget- holdte bare øje med om vi gik fra hinanden.. Hvilket vel også er forståeligt nok- hun var jo stadig vild med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.