Dum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Sjl-msl-Mkl

JustAnotherName skriver:

Jeg er bare træt af, at jeg ikke kan se det i tv.

Og min computer dutter ikke til at afspille det på nettet.

Så jeg køber troligt DVD'erne ligeså snart de udkommer.
Men det er bare træls, at sæson 5. netop er udkommet (og købt og set), og man så skal veeeente igen, når nu at jeg ved, at de sender sæson 9. i TV lige i øjeblikket.....
HVORFOR SKAL DER SÅ GÅ LANG TID MED AT UDKOMME PÅ DVD ?!?!?

ej hvor vildt, det havde jeg ikke kunne holde til.

Kan du ikke finde en computer du kan låne til at se det på, eller måske få den kanal?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Loa

DatterMalou skriver:

Er den første til og indrømme at jeg er afhæning, har set det lige siden det hed Raportagen(staves?).

Også her

Anmeld

19. april 2010

pussekat

DatterMalou skriver:

Er den første til og indrømme at jeg er afhæning, har set det lige siden det hed Raportagen(staves?).

hejsa

ja vi må jo godt være afhæning af det her også sige til kaare at vis han ikke lave det mere bliv jeg  også ring jeg til ham og kan sige at kaare er sjov at være i stue med

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

ej hvor vildt, det havde jeg ikke kunne holde til.

Kan du ikke finde en computer du kan låne til at se det på, eller måske få den kanal?

Joo, det er ligefør desperationen kunne drive een dertil   

..... Jeg var ved at indføre en ordning med een fra mødregruppen, som HAR kanalen, at jeg da bare kom hjem til hende hver tirsdag og onsdag aften og så det. Hun sagde også, at jeg da var velkommen ....meeeen, det fungerer ikke helt, når manden ofte er i døgnvagt, og jeg er alene med 2 små børn jo...

Så skulle man have lavet en ordning, hvor jeg fik det optaget  
...DOOH!! Det skulle jeg da have tænkt på for lææænge siden!

Men på den anden side, så er fordelen ved at se det på DVD, at jeg ikke er nødt til pinefuldt at opleve uge efter uge, at jeg IGEN skal vente en uge på at se det næste afsnit.
Jeg kan bare se et og så det næste og så det næste, i een lang køre.... 

Anmeld

19. april 2010

Sjl-msl-Mkl

JustAnotherName skriver:

Joo, det er ligefør desperationen kunne drive een dertil   

..... Jeg var ved at indføre en ordning med een fra mødregruppen, som HAR kanalen, at jeg da bare kom hjem til hende hver tirsdag og onsdag aften og så det. Hun sagde også, at jeg da var velkommen ....meeeen, det fungerer ikke helt, når manden ofte er i døgnvagt, og jeg er alene med 2 små børn jo...

Så skulle man have lavet en ordning, hvor jeg fik det optaget  
...DOOH!! Det skulle jeg da have tænkt på for lææænge siden!

Men på den anden side, så er fordelen ved at se det på DVD, at jeg ikke er nødt til pinefuldt at opleve uge efter uge, at jeg IGEN skal vente en uge på at se det næste afsnit.
Jeg kan bare se et og så det næste og så det næste, i een lang køre.... 

Men det nytter jo ikke hvis du er 4 sasæoner(staves?) bagud.

Men nej det hænger ikke sammen med 2 børn og besøg hos en der har det. Så derfor er du nødtil og få kanalen.

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

DatterMalou skriver:

Men det nytter jo ikke hvis du er 4 sasæoner(staves?) bagud.

Men nej det hænger ikke sammen med 2 børn og besøg hos en der har det. Så derfor er du nødtil og få kanalen.

Hehe...

Du må også gerne optage det til mig og sende en disk med to afsnit hver uge   

Arhh, det er pjat. Jeg må holde mig for øjne og ører mens i andre snakker om sidste uges afsnit. Mens jeg TÅLMOOOODIGT venter på, at den næste DVD udkommer ...suk! 

Anmeld

19. april 2010

Sjl-msl-Mkl

JustAnotherName skriver:

Hehe...

Du må også gerne optage det til mig og sende en disk med to afsnit hver uge   

Arhh, det er pjat. Jeg må holde mig for øjne og ører mens i andre snakker om sidste uges afsnit. Mens jeg TÅLMOOOODIGT venter på, at den næste DVD udkommer ...suk! 

Jeg ville rigtig gerne gøre det hvis jeg kunne.

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

DatterMalou skriver:

Jeg ville rigtig gerne gøre det hvis jeg kunne.

Hvor er du sød   ... no worries   

Anmeld

20. april 2010

Shibby

Der kommer skam flere afsnit bare rolig ^^ De mangler stadig at vise et hvor mig og peter er ude og kælke med ungerne så sæsonen er nok et stykke fra slut endnu ^^ Sæson 11 er under optagelse så i skal nok få jeres fix *Ss*

Anmeld

1. juni 2010

pussekat

HEJSA

ØVØVØV HOLD DUM SOMMEFERIE NU  HVOR NÅR KOM DET IGEN DET NYE GIVE IKKE SE DET GAMLE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.