Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Nok ikke lige helt det rigtige forum, men håbede alligevel at nogen havde forstand på hunde.. MIn hundehvalp var så fræk at stjæle et halvt kg vindruer fra mig mens jeg puttede min datter og æd hele baljen. På nettet står der at vindruer indeholder et giftstof som kan medfører nyresvigt og at hunden dør. Jo mindre hunde jo mindre vindruer skal dertil. Min hvalp på 16 uger har lige kværnet et halvt kg - hvad kan jeg gøre?????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej.
Lyder skrækkeligt, men tror du ikke de kommer ud helt af sig selv og ganske lind... Uanset hvad vej de vælger at komme ud
VH Kloster
Hmm, højst sandsynligt sker der ikke en pind, ellers få den til at æde noget brød der kan optage lidt af saften.
Men mit umiddelbare gæt er at din hund bare får tyndskid:-)
Tag afsted til dyrelæge med din stakkels hund... de ved hvad de skal gøre! Hvis jeg var dig, var jeg taget til en med det samme... Nogle dyrelæger har døgnåben...
Ja jeg vil også tror at den får lidt ondt i maven, men det er nok værst hvis det er vindruer med sten - der skal igennem systemet, end dem uden
Tror bare den får lidt ondt i maven og tyndmave... Det gør vores når han har spist lidt druer...
jeg ville også finde en vagt åben dyrelæge og lige ringe til dem.... tror ikke den dør af det....men ville checke for en sikkerhedsskyld
Jeg ville heller ikke være nervøs for lidt druer, men et halvt kg og en lille hvalp Dyrelægen mener vi skal give den noget brækmiddel - hos dem. Det kommer dog til at koster 2500 kr, så tror lige jeg ser tiden lidt an og håber det kommer op af sig selv
min hund har os spist vindruer og der er ikke sket noget endnu. men eller må du ringe til dyrelægen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128