Skal min hund dø??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. april 2010

henh01

Hej

Nok ikke lige helt det rigtige forum, men håbede alligevel at nogen havde forstand på hunde.. MIn hundehvalp var så fræk at stjæle et halvt kg vindruer fra mig mens jeg puttede min datter og æd hele baljen. På nettet står der at vindruer indeholder et giftstof som kan medfører nyresvigt og at hunden dør. Jo mindre hunde jo mindre vindruer skal dertil. Min hvalp på 16 uger har lige kværnet et halvt kg - hvad kan jeg gøre?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Kloster

Hej.

Lyder skrækkeligt, men tror du ikke de kommer ud helt af sig selv og ganske lind... Uanset hvad vej de vælger at komme ud

VH Kloster

Anmeld

19. april 2010

Muffinmus

Hmm, højst sandsynligt sker der ikke en pind, ellers få den til at æde noget brød der kan optage lidt af saften.

Men mit umiddelbare gæt er at din hund bare får tyndskid:-)

Anmeld

19. april 2010

MorTilSnartFire <3

Tag afsted til dyrelæge med din stakkels hund... de ved hvad de skal gøre! Hvis jeg var dig, var jeg taget til en med det samme... Nogle dyrelæger har døgnåben...

Anmeld

19. april 2010

XXSS

Ja jeg vil også tror at den får lidt ondt i maven, men det er nok værst hvis det er vindruer med sten - der skal igennem systemet, end dem uden

Anmeld

19. april 2010

mariamiss6

Hmmm ring til dyrlægevagten, og spørg om det er nødvendigt med et tilsyn, eller om du kan gøre noget for at få den til at kaste det op igen, inden det er nået rundt i systemet, hvis det altså ikke er for længe siden allerede

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Tror bare den får lidt ondt i maven og tyndmave... Det gør vores når han har spist lidt druer...

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

jeg ville også finde en vagt åben dyrelæge og lige ringe til dem.... tror ikke den dør af det....men ville checke for en sikkerhedsskyld

Anmeld

19. april 2010

henh01

Jeg ville heller ikke være nervøs for lidt druer, men et halvt kg og en lille hvalp Dyrelægen mener vi skal give den noget brækmiddel - hos dem. Det kommer dog til at koster 2500 kr, så tror lige jeg ser tiden lidt an og håber det kommer op af sig selv

Anmeld

19. april 2010

lucas<3

min hund har os spist vindruer og der er ikke sket noget endnu. men eller må du ringe til dyrelægen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.