er ikke enlig endnu men men men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

NinaNymannMadsen

... skriver:

Det vil ikke ændres...så skal du bare betale lidt til pasning og husleje, hvor du kan få tilskud også..så man kan da klare sig, men nok ikke for mere end en kort periode...men det er jo heller ikke meningen med kh.

Knus..

okay...

har heller ikke planer om at skulle gå hjemme på kontanthjælp altid. vil rigtig gerne ud og ha et job. og søger da også har bare ikk haft heldet med mig endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

okay..

det er hårdt og svært, og kan bare slet ikke gør noget som helst ved det... han sidder rigtig tit bare ved hans computer og sidder nogen gange ser han film og ellers spiller han jo. jeg skal ha snakket med ham om tingene først og det er ikke nemt når han ikke er til at komme i kontakt med sådan rigtig jo...

nemlig jeg prøvede også af forklare min x af jeg ville slå op hvis der ikke skete noget også tog vi på sommerferie også lovede han ingen computer i en hel uge sad han ved computeren stedet for af gå til stranden gå ned og få en is hygge med min familie sååå tog jeg skritet nu er det slut sagde jeg og der jeg virkelig skældte ham ud og gav ham de smykker han havde givet mig fattede han det sku... men der var mine følelser for sent, for vi sov ikke engang sammen fordi han sad ved computeren...

og du skal jo have det godt sammen med din dejlige datter

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Astasmor skriver:

okay...

har heller ikke planer om at skulle gå hjemme på kontanthjælp altid. vil rigtig gerne ud og ha et job. og søger da også har bare ikk haft heldet med mig endnu.

Nej, det er jo desværre ikke nemt i disse tider.... held og lykke med det...

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nemlig jeg prøvede også af forklare min x af jeg ville slå op hvis der ikke skete noget også tog vi på sommerferie også lovede han ingen computer i en hel uge sad han ved computeren stedet for af gå til stranden gå ned og få en is hygge med min familie sååå tog jeg skritet nu er det slut sagde jeg og der jeg virkelig skældte ham ud og gav ham de smykker han havde givet mig fattede han det sku... men der var mine følelser for sent, for vi sov ikke engang sammen fordi han sad ved computeren...

og du skal jo have det godt sammen med din dejlige datter

okay. vi skal på ferie sammen med mine forældre til sommer, og han skal ha min computer med, så nu må vi se om han kommer til at side ved den hele tiden eller han kun skal bruge den til lige at tjekke nogen ting... gudskelov så har ejg mine forældre der hvis der bliver noget med ham jo.

tør sku ikke tage stikket til hans computer han flipper bare ud

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

... skriver:

Nej, det er jo desværre ikke nemt i disse tider.... held og lykke med det...

nej... mange tak

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

kan se du har fået en masse gode svar. så vil bare give de andre ret i at det ofte sagtens kan løbe rundt som enlig på bistand. især fordi du både får ordinær og ekstra ordinær børnetilskud, tilskud fra faderen, bolig sikring og økonomisk friplads til asta.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

kan se du har fået en masse gode svar. så vil bare give de andre ret i at det ofte sagtens kan løbe rundt som enlig på bistand. især fordi du både får ordinær og ekstra ordinær børnetilskud, tilskud fra faderen, bolig sikring og økonomisk friplads til asta.

jep har fået mange gode svar og er jeg rigtig glad for. det jo med at undersøge tingende inden man springer ud i noget.

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

jep har fået mange gode svar og er jeg rigtig glad for. det jo med at undersøge tingende inden man springer ud i noget.

ja det er virkelig rart at ha styr på tingene inden man kaster sig ud i noget. det gør at man har langt mindre at spekulere på. og i din situation har du hænderne fulde.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja det er virkelig rart at ha styr på tingene inden man kaster sig ud i noget. det gør at man har langt mindre at spekulere på. og i din situation har du hænderne fulde.

ja det kan man vidst roligt sige. nu ved du mere end de andre gør også jo.

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

ja det kan man vidst roligt sige. nu ved du mere end de andre gør også jo.

ja men det siger vi ikke til nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.