Liam billedspam :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

L-Mortil3

RGN skriver:

Den skal selvfølgelig opfattes som i at nogle er kønnere end andre. Og ham her er mere heldig end gennemsnittet. Efter min mening.

Hihi så vil jeg mene et MANGE TAK er på sin plads

Ufatteligt hvad 2 smågrimme mennesker kan få ud det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Line&Liam skriver:

Hihi så vil jeg mene et MANGE TAK er på sin plads

Ufatteligt hvad 2 smågrimme mennesker kan få ud det

Ha ha ha, altså Line!

Under alle omstændigheder har du jo en personlighed der skinner igennem alt - og det er det der betyder noget. Men det er altid godt med en god portion selvironi

Anmeld

20. april 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Ha ha ha, altså Line!

Under alle omstændigheder har du jo en personlighed der skinner igennem alt - og det er det der betyder noget. Men det er altid godt med en god portion selvironi

FNIS Der er okay at være grim så længe man kan gøre grin med det Jeg har heller ikke behov for at være underskøn, så kunne jeg jo dælme ikke gå i fred Og som du siger, så længe personligheden og humoren er SMUK og frejdig så skidevære med resten

Anmeld

20. april 2010

Line&Liam skriver:

FNIS Der er okay at være grim så længe man kan gøre grin med det Jeg har heller ikke behov for at være underskøn, så kunne jeg jo dælme ikke gå i fred Og som du siger, så længe personligheden og humoren er SMUK og frejdig så skidevære med resten

Nu synes jeg altså ikke du er grim - overhovedet!

Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com, såfremt siden da stadig eksisterer

Anmeld

20. april 2010

Mathildesmor skriver:

Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com, såfremt siden da stadig eksisterer

Hmmm ok, det var så IK lige det jeg regnede med ville dukke op, når man klikkede på linket - SORRY!

Men sådan var siden ikke for 7-8 år siden.....

Anmeld

20. april 2010

L-Mortil3

Mathildesmor skriver:

Jeg har skam allerede et galleri derinde Ej pjat, spøg til side

Køn eller ej, så kan jeg stadig forundres over de smuksakker vi forældre kan gå og producere Men det ved du jo også selv, du har jo sørme snart hele 2 charmebøffer

Anmeld

20. april 2010

Diana...

Mathildesmor skriver:

Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com , såfremt siden da stadig eksisterer

ha ha ha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.