Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
RGN skriver: Den skal selvfølgelig opfattes som i at nogle er kønnere end andre. Og ham her er mere heldig end gennemsnittet. Efter min mening.
Den skal selvfølgelig opfattes som i at nogle er kønnere end andre. Og ham her er mere heldig end gennemsnittet. Efter min mening.
Hihi så vil jeg mene et MANGE TAK er på sin plads
Ufatteligt hvad 2 smågrimme mennesker kan få ud det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Line&Liam skriver: Hihi så vil jeg mene et MANGE TAK er på sin plads Ufatteligt hvad 2 smågrimme mennesker kan få ud det
Ha ha ha, altså Line!
Under alle omstændigheder har du jo en personlighed der skinner igennem alt - og det er det der betyder noget. Men det er altid godt med en god portion selvironi
Mathildesmor skriver: Ha ha ha, altså Line! Under alle omstændigheder har du jo en personlighed der skinner igennem alt - og det er det der betyder noget. Men det er altid godt med en god portion selvironi
FNIS Der er okay at være grim så længe man kan gøre grin med det Jeg har heller ikke behov for at være underskøn, så kunne jeg jo dælme ikke gå i fred Og som du siger, så længe personligheden og humoren er SMUK og frejdig så skidevære med resten
Line&Liam skriver: FNIS Der er okay at være grim så længe man kan gøre grin med det Jeg har heller ikke behov for at være underskøn, så kunne jeg jo dælme ikke gå i fred Og som du siger, så længe personligheden og humoren er SMUK og frejdig så skidevære med resten
Nu synes jeg altså ikke du er grim - overhovedet!
Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com, såfremt siden da stadig eksisterer
Mathildesmor skriver: Nu synes jeg altså ikke du er grim - overhovedet! Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com, såfremt siden da stadig eksisterer
Hmmm ok, det var så IK lige det jeg regnede med ville dukke op, når man klikkede på linket - SORRY!
Men sådan var siden ikke for 7-8 år siden.....
Jeg har skam allerede et galleri derinde Ej pjat, spøg til side
Køn eller ej, så kan jeg stadig forundres over de smuksakker vi forældre kan gå og producere Men det ved du jo også selv, du har jo sørme snart hele 2 charmebøffer
Mathildesmor skriver: Nu synes jeg altså ikke du er grim - overhovedet! Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com , såfremt siden da stadig eksisterer
Hvis du vil se grimme mennesker, så gå ind på www.uglypeople.com , såfremt siden da stadig eksisterer
ha ha ha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128