Fodboldkort????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Lullaby

Mumto3 skriver:

Det er MEGET forskel på Steiner vuggestuer/børnehaver/skoler.

Det var også bare den ultra korte udgave at steiner jeg forsøget at give, og derfor blev den ganske unuanceret.

Vores steinerbørnehave er der intet plastik i overhovedet!!! (f.eks. er fleecetøj banlyst fordi det jo er lavet at plastik. Børnene skal have uldtrøjer på om vinteren og uldhuer) mens jeg ved at i andre steinerbørnehave er der plastik hist og pist.

Fordi der er så stor forskel mellem institutionerne, så er det også vigtigt at man sætte sig grundigt ind i den enkelte og hvad den står for, inden man vælger det til sit barn.

Jo da, men det jeg reagerede på var ikke at du skrev at der var forskellige former for steiner men du beskrev en meget streng steiner. Synes også, at det er vigtigt, at folk ikke tror det er en slags "kult" (er ikke sikker på det er det rigtige ord) men at der er forskellige def. af steiner så vel som skoler der er forskellige men har det samme grundprincip 

Desuden så kan jeg så fortælle at steiner har en større tilgang til de gymnasielle uddannelser end alm folkeskoler. Meget højere. Så selvom de maler deres eget mel så får flere af dem en gymnasiel uddannelse og videre på universitetet end de børn der går i den traditionelle folkeskole. Det er også vigtigt at pointere synes jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

paxelsen

hej hvis i mangler kort har jeg en masse som jeg gerne vil bytte med kan ses her http://kindereeg.dk/fodboldkort/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.