Blæretændelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Baby2010/2013

Hej alle!

Har man nemmere ved at få blærebetændelse i en graviditet end normalt?

Jeg har aldrig haft det... men pludselig er det begyndt og svi enormt meget når jeg tisser.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

BabyHope<3 skriver:

Hej alle!

Har man nemmere ved at få blærebetændelse i en graviditet end normalt?

Jeg har aldrig haft det... men pludselig er det begyndt og svi enormt meget når jeg tisser.

Knus

hej hej

ja, det har man.

under en graviditet producerer man jo en masse hormoner. Et af de hormoner er med til at afslappe den glatte muskulatur, så bl.a. dit urinrør består af.

derver har bekaterier/skidt lettere ved at komme op i blæren og danne betændelse.

ring til lægen og få det tjekket. Hvis du har blærebetændelse skal du have nogle piller i nogle dage og så er det væk... men du skal nok være lidt opmærksom fra nu af:0) jeg oplevede at jeg fik blærebetændelse, helt udenn at det gjorde ondt, det sved kun oppe i blæren

et andet godt råd, er, at tisse efter sex, sådan at urinrøret renses:0)

knus og god bedring

Anmeld

19. april 2010

Baby2010/2013

ka-ri-na skriver:

hej hej

ja, det har man.

under en graviditet producerer man jo en masse hormoner. Et af de hormoner er med til at afslappe den glatte muskulatur, så bl.a. dit urinrør består af.

derver har bekaterier/skidt lettere ved at komme op i blæren og danne betændelse.

ring til lægen og få det tjekket. Hvis du har blærebetændelse skal du have nogle piller i nogle dage og så er det væk... men du skal nok være lidt opmærksom fra nu af:0) jeg oplevede at jeg fik blærebetændelse, helt udenn at det gjorde ondt, det sved kun oppe i blæren

et andet godt råd, er, at tisse efter sex, sådan at urinrøret renses:0)

knus og god bedring

Det er godt nok imponerende at man pludselig får sådan noget skidt bare på grund af en graviditet hehe

Men mange tak for dine gode råd, jeg kontakter lægen så hurtigt som muligt!

Knus herfra

Anmeld

19. april 2010

Nanna1985

Jeg ville skynde mig at gå til læge i morgen og få tjekket det med en urin pøve..

Anmeld

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

BabyHope<3 skriver:

Det er godt nok imponerende at man pludselig får sådan noget skidt bare på grund af en graviditet hehe

Men mange tak for dine gode råd, jeg kontakter lægen så hurtigt som muligt!

Knus herfra

det er helt vildt hvad der sker med kroppen under en graviditet! :0)

Anmeld

19. april 2010

Sisley

Jeg kan kun tilslutte mig - skynd dig til lægen. Jeg trak tiden og måtte en tur på skadestuen, da jeg pludselig slet ikke kunne tisse! Kan ikke anbefales...

Anmeld

19. april 2010

Baby2010/2013

Jeg har bare en super god læge, har allerede fået en tid imorgen, nåede dem lige inden de lukkede

Anmeld

19. april 2010

lululupo

Uhhh ja har lige haft det skidt.... Afsted til lægen med dig!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.