kun for sjov! (afstemning)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Loa

Helt 100 en pige..... Jeg kan MÆRKE det........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Pige2009

Har stemt blankt

Anmeld

19. april 2010

Lou87

Har stemt pige, hvorfor ved jeg ikk.. Men var det første jeg tænkte da jeg så billedet

Skal selv til scanning i morgen, kan virrrrkelig ikk finde ud af om jeg skal få kønnet at vide eller ej - er mega i tvivl  

Anmeld

19. april 2010

MarleneH

Lou87 skriver:

Har stemt pige, hvorfor ved jeg ikk.. Men var det første jeg tænkte da jeg så billedet

Skal selv til scanning i morgen, kan virrrrkelig ikk finde ud af om jeg skal få kønnet at vide eller ej - er mega i tvivl  

vi har valgt at få det afvide pga af vores søn ikke rigtig kan vente så længe med at finde ud af det, men også af praktiske årsager

Anmeld

19. april 2010

Lou87

MarleneH skriver:

vi har valgt at få det afvide pga af vores søn ikke rigtig kan vente så længe med at finde ud af det, men også af praktiske årsager

Oki.. ja der er mange der siger det med de praktiske ting og sager. Men ja, vi har ikk noget ekstra rum li pt og gå igang med og male eller lign.. og barnevogn osv blir købt neutralt så det kan bruges til den næste... såå jeg er bare så meget i tvivl - suk

Anmeld

19. april 2010

MarleneH

Lou87 skriver:

Oki.. ja der er mange der siger det med de praktiske ting og sager. Men ja, vi har ikk noget ekstra rum li pt og gå igang med og male eller lign.. og barnevogn osv blir købt neutralt så det kan bruges til den næste... såå jeg er bare så meget i tvivl - suk

jamen så er det da bare at vente  du kan jo altid ombestemme dig senere og bestille en køns scanning

Anmeld

19. april 2010

Lou87

Hehe jahh.. men ja .. vi får se i morgen om jeg er FOR nysgerrig

Anmeld

19. april 2010

Ni-ko-li-ne

Pige

Anmeld

19. april 2010

millesofie

jeg har stemt pige, synes det ligner en pige

men hvis du vil have svar på den gammel dags måde kan du altid spørge jordmorden om hjerte rytmen er lidt hurtig eller lige gennemsnitlig for pigers rytme er lidt hurtigere (der er selvfølgelig undtagelser) men det virkede for mig

Anmeld

20. april 2010

NoName

MarleneH skriver:

man kan vist heller ikke helt regne med hvordan ens mave sidder.. bare lidt sjovt at se hvad andre mener  stemmer nu selv pige da jeg ser helt anderledes ud end jeg gjorde med min søn.. jeg skal scannes den 28.. blir spændende... Håber alt er som det skal være

Uhh det bliver spændende, glæder mig til at høre mere....

Self er alt i orden... Det lille spir hygger sig i babyhulen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.