Fra puf til spark :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her indenfor de sidste par dage, er det blevet mere spark-agtigt fra Frigg det er hyggeligt. Også lidt sært. Havde sådan glemt, hvordan det føltes. Sjovt at man kan glemme SÅ meget, hvordan det er at være gravid på 6 år.

Endnu er det stadig for diffus for Idun at mærke udenpå mavsen, også pga moderkagens placering, så det er kun hvis hun lige sparker nederst nede eller ude i siderne at hun ville kunne mærke det endnu. Men hun ligger HELT STILLE med armen på min mave og mærker efter... og glææææder sig

Men nu her sidder jeg også på arbejdet og mærker baf baf i mavsen. Der er fut i hende derinde. Dejligt. Men vi er jo også halvvejs nu og det betyder at hun jo så kommer til at veje 350 gram her i denneher uge Wauw for en basse. Sjovt det med at de vokser og vokser i længden først også lige pludselig skal tage en masse gram på... men sådan vokser bebser jo.

Men altså - bare lige dejligt at mærke baf, i stedet for puf eller guldfisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Patrick07

Årh hvor lyder det bare super dejligt og super hyggeligt... Kan slet slet ikke vente til vi får lov at mærke liv hehe men der går nok lidt tid i nu

IHHH men rigtig god fornøjelse med alt det liv hehe

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Patrick07 skriver:

Årh hvor lyder det bare super dejligt og super hyggeligt... Kan slet slet ikke vente til vi får lov at mærke liv hehe men der går nok lidt tid i nu

IHHH men rigtig god fornøjelse med alt det liv hehe

Tak hun har dog været 'aktiv' i den forstand, at jeg faktisk har mærket guld-fiske-bevægelser siden uge 13-14 stykker. Ret vildt, moderkage placering taget i mængde. Men jeg har nydt det.

Jeg glæder mig til resten af familien kan tage del i hendes bevægelser

Så vidt jeg kunne se, er du en måned kortere end mig Har jeg ret?

Anmeld

19. april 2010

MarleneH

Zafir skriver:

Her indenfor de sidste par dage, er det blevet mere spark-agtigt fra Frigg det er hyggeligt. Også lidt sært. Havde sådan glemt, hvordan det føltes. Sjovt at man kan glemme SÅ meget, hvordan det er at være gravid på 6 år.

Endnu er det stadig for diffus for Idun at mærke udenpå mavsen, også pga moderkagens placering, så det er kun hvis hun lige sparker nederst nede eller ude i siderne at hun ville kunne mærke det endnu. Men hun ligger HELT STILLE med armen på min mave og mærker efter... og glææææder sig

Men nu her sidder jeg også på arbejdet og mærker baf baf i mavsen. Der er fut i hende derinde. Dejligt. Men vi er jo også halvvejs nu og det betyder at hun jo så kommer til at veje 350 gram her i denneher uge Wauw for en basse. Sjovt det med at de vokser og vokser i længden først også lige pludselig skal tage en masse gram på... men sådan vokser bebser jo.

Men altså - bare lige dejligt at mærke baf, i stedet for puf eller guldfisk!

Dejligt  jeg mærker stadig kun små puf.. min søn er også noget utålmodig, håber da snart at han får lov at mærke den

Anmeld

19. april 2010

Patrick07

Jeg er 15 + 5 idag... der gik lige lidt kuk i den der Ticker ting der hehe Men jo har kunne mærke en smule "bobler" inden for den sidste uge... Men det er altså lidt hyggeligere når familien også kan mærke den bette hehe

Anmeld

19. april 2010

Moderator

Patrick07 skriver:

Jeg er 15 + 5 idag... der gik lige lidt kuk i den der Ticker ting der hehe Men jo har kunne mærke en smule "bobler" inden for den sidste uge... Men det er altså lidt hyggeligere når familien også kan mærke den bette hehe

Ja - så passer det jo meget godt med en måned mellem din og min termin også. Har du store børn?

Anmeld

19. april 2010

Moderator

MarleneH skriver:

Dejligt  jeg mærker stadig kun små puf.. min søn er også noget utålmodig, håber da snart at han får lov at mærke den

Jeg tror bare der går lidt længere før de store søskende, opdager, hvad det er de skal mærke efter på maven Det bliver lidt for diffus tror jeg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.