Styrketræning (Iform)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Hansen97

Tænkte på om der var andre end mig der havde den bog fra Iform der hedder styrketræning for kvinder.

Mit spørgsmål går på om I er tilfreds og om der er "sket" noget.

Jeg har den nu på 3. uge og har trænet nøjagtig som bogen foreskriver og syntes da der sker noget.. bare ikke med vægten men sådan er det jo i starten. Jeg kan mærke jeg bliver bedre til øvelserne for hver gang.

Nå men ville bare høre om der var andre end mig og nogen der var længere end mig for at høre om det er holdbart. Derudover cykler jeg drengen i skole og pigen i børnehave om morgenen og henter dem igen..

Jeg træner ikke decideret for at tabe mig, men for at stramme maven op og få "elskovshåndtagene" væk.. for at få det bedre med mit ydre... syntes ikke min vægt er alt for meget. Er 179cm høj og vejer73kg. Det syntes jeg er ok.. det kunne bare godt være placeret bedre

Sig frem!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Hansen97

Slet ingen??

Anmeld

19. april 2010

Jordbærpigen

Hvad mener du med vægten?

Når man begynder at træne, vil man jo tage på efterhånden som man opbygger muskler, så man kan sagtens tabe fedt, men samtidig tage på pga. muskler..

Anmeld

19. april 2010

Hansen97

MissSmile26 skriver:

Hvad mener du med vægten?

Når man begynder at træne, vil man jo tage på efterhånden som man opbygger muskler, så man kan sagtens tabe fedt, men samtidig tage på pga. muskler..

Jeg mener at jeg ikke gør dette for at tabe mig men for at blive strammet op hist og her... det er det jeg mener..

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

jeg købte den men mest for at få inspiration....bruger den ikke mere...og har valgt at løbe i stedet for. jeg mangler simpelthen ryggrad nok til at køre et fast program hver dag.

Anmeld

19. april 2010

Jordbærpigen

112233 skriver:

Jeg mener at jeg ikke gør dette for at tabe mig men for at blive strammet op hist og her... det er det jeg mener..

Ok.. bare fordi du skrev, at der ikke skete noget med vægten.. og man vil jo ikke tabe sig, bare ved styrketræning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.