Hjælp mig lige.......er jeg gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.302 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. april 2010

mari1534

Hej alle

Ja nu er jeg nødt til at spørge jer ???

Kan det virkelig være rigtigt ?? Min mave ER altå vokset, jeg føler jag kan mærke livmoderen igennem, jeg har kvalme (som ved min datters graviditet) er SUPER træt og SKAL sove til middag ellers besvimer jeg, jeg er svimmel og  har haft ligament smerter og nu også i ryggen/bagdelen.

MEN MEN MEN testen siger negativ, jeg fik i lørdags to streger hvor den ene var svag, jeg troede selv på det, min mand sagde "Ja jeg kan godt se der er to streger, men jeg synes vi skal vente med at glæde os til de bliver lige tydelige"

Jeg tester så i dag   OG gæt: Ja den er sørme negativ igen ????

Øh hvad sker der lige ??? Har været gravid før, så synes jeg kender følelsen, i lørdags var jeg ret sikker og nu er jeg helt usikker igen.

Skal lige siges at testen i lørdags ikke var samme slags som idag....

er der andre der har haft smerter i ryggen/bagdelen, nærmest ve-agtigt ???

Håber i kan give lidt ro......

M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Loa

Syntes du skulle gå til lægen.... Det er vel der man kan få det klareste svar........

Anmeld

19. april 2010

mari1534

ja det skal jeg også, skal derhen med urinprøve idag eller i morgen.....

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Lægen kan finde det korrekte svar... Afsted med dig...

Anmeld

19. april 2010

MoarTil4

mari1534 skriver:

ja det skal jeg også, skal derhen med urinprøve idag eller i morgen.....

Jeg tog også engang en graviditets test som var meget svag, og jeg var derfor ikke sikker, men der var altså gevinst - stregene blev lidt tydeligere ved næste test1 uge senere.

Interessant at du får en test som viser positiv og en anden negativ. Jeg troede nogenlunde at man kunne stole på disse test, men der kan selvfølgelig også være fejl i sådanne.

Jeg håber at I får det rigtig svar hos lægen. Må vi andre høre mere bagefter...man er vel lidt nysgerrig.

Anmeld

19. april 2010

mari1534

okay - jeg må vist afsted :-)

Jeg lover at opdatere uanset.... HÅBE HÅBE HÅBE

Anmeld

19. april 2010

Loa

mari1534 skriver:

okay - jeg må vist afsted :-)

Jeg lover at opdatere uanset.... HÅBE HÅBE HÅBE

for dig

Var selv rigtig meget i tvivl dengang jeg testede, så er det meget rart lige at få det afklaret hos lægen

Anmeld

19. april 2010

mari1534

Øv testen ved lægen var også negativ

MEN han sagde at det var nærmest umuligt at få sådan en streg (svag) hvis man ikke havde dannet Hcg, så jeg skulle vente en uge.....

KRYDS KRYDS !!!!!!!

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

mari1534 skriver:

MEN han sagde at det var nærmest umuligt at få sådan en streg (svag) hvis man ikke havde dannet Hcg, så jeg skulle vente en uge.....

KRYDS KRYDS !!!!!!!

Hvor langt er du gået over tid?

for dig...

Anmeld

20. april 2010

MoarTil4

mari1534 skriver:

KRYDS KRYDS !!!!!!!

det er nok rigtig..ikke alle kvinder producere en stor mængde af stoffet fra starten...min test ved første graviditet var som sagt også meget svag efter ca. 5-6 dage over tid. Hvis man er meget tidligt ude med testen så giver testen måske slet ikke noget udslag.

Så du må bevarer håbet lidt endnu. Jeg kan godt forstå at det er svært.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.