AVENT dampsterilisator

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
922 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Ni-ko-li-ne

jeg sælger min, måske, bedste investering (når vi taler babyudstyr).... vi skal ikke bruge flasker længere...

denne dampsterilisator gør det super nemt at sterilisere sutteflasker. Alle flasker der tåler at blive kogt, kan puttes i denne. Vi har brugt MAM og Avent flasker.

jeg sælger den for 300kr

porto afhænger af hvor du bor, den kan også afhentes nemli ;0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

oo

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!! 

den lyder jo smart! og du bor tæt på...cirka. og der kommer baby herhjemme, der skal have sutteflaske.....mange ting på plus-listen

jeg må lige konferere med Søren (som dog ikke forstår hvorfor man skal have andet et een sparkedragt, en seng og et puslebord og een sutteflaske )

Anmeld

23. april 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

den lyder jo smart! og du bor tæt på...cirka. og der kommer baby herhjemme, der skal have sutteflaske.....mange ting på plus-listen

jeg må lige konferere med Søren (som dog ikke forstår hvorfor man skal have andet et een sparkedragt, en seng og et puslebord og een sutteflaske )

ha ha.... nej man skal faktisk bruge ret mange flere ting end man tror;0)

søde Trine, den er sikkert ikke solgt inden i skal bruge den og så finder vi bare ud af noget til den tid;0)

Tror stadig ikke altid martin forstår alle de ting jeg siger Nikoline har brug for..... fnis

Anmeld

23. april 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

Typisk mænd. Per var præcis ligesådan Dog vil jeg lige sige, at han efter vi fik Dicte brokkede sig over, at jeg ikke havde købt nok i størrelse 50, for vi vaskede hele tiden, der var jo en del uheld, men nu er han glad for det, for hun passede det jo kun i to uger

Men man skal nu have lidt mere end en sparkedragt

Anmeld

23. april 2010

oo

ka-ri-na skriver:

ha ha.... nej man skal faktisk bruge ret mange flere ting end man tror;0)

søde Trine, den er sikkert ikke solgt inden i skal bruge den og så finder vi bare ud af noget til den tid;0)

Tror stadig ikke altid martin forstår alle de ting jeg siger Nikoline har brug for..... fnis

cool

Anmeld

23. april 2010

oo

nej men de mænd!! SUK! dog har jeg opdaget, at hvis jeg ikke konferere med Søren inden men bare køber noget babytøj, så går han helt i spåner hver eneste gang han skal se det det er værre med de praktiske ting, dem kan han ikke helt begribe skal være der!

Anmeld

1. maj 2010

Ni-ko-li-ne

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.