vores elskede daub deluxe bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Jeg tror jeg er i min grønne fase i øjeblikket - stort set alt hvat

Samtidig synes jeg det er sådan en skøn farve - får mig til at tænke på forår...

Og det er SÅ dejligt at I er glade for tøjet... 

sig mig søde, har du en hjemmeside eller noget???? jeg ledte efter dig på Trendsales igår... nemli...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Skouboe

ka-ri-na skriver:

sig mig søde, har du en hjemmeside eller noget???? jeg ledte efter dig på Trendsales igår... nemli...

Jeg regner med at have den oppe at køre i løbet af torsdag - www.daub-deluxe.dk og jeg kommer på TS med ihvertfald noget af tøjet under samme navn - sandsynligvis i weekenden.

Du kan smide mig en mail på daub.deluxe@gmail.com, så melder jeg dig til nyhedsbrevet, og du får direkte besked når der sker noget - både når hjemmesiden går live og når der kommer nyt tøj på den

Anmeld

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Jeg regner med at have den oppe at køre i løbet af torsdag - www.daub-deluxe.dk og jeg kommer på TS med ihvertfald noget af tøjet under samme navn - sandsynligvis i weekenden.

Du kan smide mig en mail på daub.deluxe@gmail.com, så melder jeg dig til nyhedsbrevet, og du får direkte besked når der sker noget - både når hjemmesiden går live og når der kommer nyt tøj på den

det gør jeg med det samme.... jeg er sikker på jeg er nødt til at købe noget af det fine tøj der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.