i´m back...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. april 2010

Ni-ko-li-ne

hej dejlige piger

jeg har i en tid været lidt tilbagetrukket... og jeg vil gerne undskylde mange gange at jeg ikke har svaret jer særlig meget! i er der altid for mig når jeg opretter en tråd, så jeg har det ærlig talt lidt skidt med ikke at få svaret jer, jeg har læst tråde men ikke svaret.... undskyld....

min svigerfar blev indlagt mandag aften (sent), babu babu fra hans job... for nogle år siden var den gal med noget forkalkning nær hans hjerte... denne gange var det formantlig en forbipassereden blodprop i hjernen, han kom ind med et blodtryk der var 400 over noget han er okay, chokkeret men okay.....  så den sidste uge har været lidt kaotisk... 

i lørdags var vi ovre at lægge fliser hos svigerfar og svigermor... det var vidst den eneste måde vi kunne afholde manden fra at gøre det selv...

Heldighvis er Nikoline´s start i den nye dp gået godt! der er en anden lille pige derhenne, Naya... Og Nikoline siger ofte Naya.... hun er ret vild med hende og de hygger sig...

knus

ps: hov forresten, ja i påsken fik Nikoline jo MØB igen, nu har hun jo dræn, så betændelsen væltede ud... vi fik penicillin af vagtlægen... men efter vi kom hjem fra Falster blev betændelsen bare ved med at vælte ud :0( så i fredags var vi ved ørelægen.... hun har MØB endnu!!!! og har fået nyt penicillin... øv jeg synes det er lidt for meget for hendes lille krop med alt det penicillin...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

anna-jonas

Dejligt at høre fra dig Karina................og det er helt okay, at du har haft brug for lidt skrivepause. Sådanne perioder, har vi vist alle ind imellem.

Knus Mette

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

Dejligt at se dig igen 

Anmeld

20. april 2010

lion

Hvor er det dejligt at hører fra dig igen. Ja vi kan jo alle ha nogle skrivepauser, da energien eller lysten ikk er der.

Anmeld

20. april 2010

Vinker

Du ska ikke undskylde søde Karina. Vi ved jo godt at du er derude et sted. At du ikke får svaret os allesammen skal du ikke have dårlig samvittighed, og kommer man først bagud herinde, ja så er den næsten umuligt at indhente det forsømte.... MEN nu er det jo heldigvis sådan her i vores gruppe at der ikke ses ned på dem der ikke får svaret alle steder. Det skal jo heller ikke føles som tvang - tvært imod, man skal jo skrive hvis man har tid, overskud og lysten til det. Jeg er også selv blevet mindre aktiv herinde og ja gu piner det mig lidt, men jeg ved også godt at herinde forbliver stemningen positiv og ingen ser ned på nogen så vender altid tilbage med et smil

Sikke en forskrækkelse med din svigerfar! Jeg er glad for at høre at han er okay!

Åh nej hvor er det bare synd for Nikoline at hun skal pines så meget. Utroligt som nogen bare plages af MØB. Det må være forfærdeligt. Håber inderligt dette sidste gang hun skal igennem det! God bedring med hende!

Kram

Anmeld

20. april 2010

Karo

ka-ri-na skriver:

hej dejlige piger

jeg har i en tid været lidt tilbagetrukket... og jeg vil gerne undskylde mange gange at jeg ikke har svaret jer særlig meget! i er der altid for mig når jeg opretter en tråd, så jeg har det ærlig talt lidt skidt med ikke at få svaret jer, jeg har læst tråde men ikke svaret.... undskyld....

min svigerfar blev indlagt mandag aften (sent), babu babu fra hans job... for nogle år siden var den gal med noget forkalkning nær hans hjerte... denne gange var det formantlig en forbipassereden blodprop i hjernen, han kom ind med et blodtryk der var 400 over noget han er okay, chokkeret men okay.....  så den sidste uge har været lidt kaotisk... 

i lørdags var vi ovre at lægge fliser hos svigerfar og svigermor... det var vidst den eneste måde vi kunne afholde manden fra at gøre det selv...

Heldighvis er Nikoline´s start i den nye dp gået godt! der er en anden lille pige derhenne, Naya... Og Nikoline siger ofte Naya.... hun er ret vild med hende og de hygger sig...

knus

ps: hov forresten, ja i påsken fik Nikoline jo MØB igen, nu har hun jo dræn, så betændelsen væltede ud... vi fik penicillin af vagtlægen... men efter vi kom hjem fra Falster blev betændelsen bare ved med at vælte ud :0( så i fredags var vi ved ørelægen.... hun har MØB endnu!!!! og har fået nyt penicillin... øv jeg synes det er lidt for meget for hendes lille krop med alt det penicillin...

Du skal da overhovedet ikke undskylde over for os.

Sikken en omgang med svigerfar og Nikolines øre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.