Gode råd vedr. huskøb!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. april 2010

SAL

Hej alle!

Som 1.gangs-købere er min kæreste og jeg på rimelig bart erfaringsgrundlag ift. at købe hus...vi er interesseret - MEGET interesseret i et hus! Vi har set det én gang, i aften skal vi have sådan en bygningsmand med ud og kigge på det! Ejendomsmægleren ringede i formiddags for at bekræfte aftalen i aften! Han fortæller så at der er et andet interesseret par Pyha! Jeg fik allerede helt ondt i maven og tænkte at så får vi det da ikke! Vi vil virkelig gerne købe det, banken og det hele er med på den...selvfølgelig kommer det lige an på, hvad ham den bygningssagkyndige har af ting og sager...Men hvad pokker gør man for at få det hus man gerne vil ha´?? Hvordan skal man forholde sig?

Jeg er klar over at vi ikke skal for meget ned i pris når der står et andet par og tripper...Nogle der har prøvet det???

Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Honningblomst

De siger sgu ALTID at der er en anden køber eller flere...så ro på, det er bestemt ikke sikkert det er sandheden og slet ikke i disse tider...det er tiden for købere ikke sælgere og får I ikke det her er der mange andre. Så ro på og is i maven..

Held og lykke..

Knus Eva

Anmeld

19. april 2010

_-Kathrine-_

Det tror jeg ikke du skal være så bekymret for.

Da vi skulle købe vores drømmehus, fik vi også at vide at der stod et par mere og ville have fingrene i det, men hun (ejendomsmægleren) skulle nok lade være med at sige til sælger at der var 2 interesserede købere, så vi kunne få det :-)

Hmmmm.... Den købte vi ikke helt - vi købte dog huset til en go pris alligevel :-)

Anmeld

19. april 2010

SAL

-Ksnb- skriver:

Det tror jeg ikke du skal være så bekymret for.

Da vi skulle købe vores drømmehus, fik vi også at vide at der stod et par mere og ville have fingrene i det, men hun (ejendomsmægleren) skulle nok lade være med at sige til sælger at der var 2 interesserede købere, så vi kunne få det :-)

Hmmmm.... Den købte vi ikke helt - vi købte dog huset til en go pris alligevel :-)

Ja, det er sikkert snedige triks ejendomsmæg. lige fyrer af der...Men når man selv er så forhippet bliver man da sådan lidt utålmodig og nervøs...eller det gør jeg!

Men jeg vil prøve og tage det roligt

Anmeld

19. april 2010

lululupo

uhhh ja det er en klassiker, der var også en anden køber til vores hus, alligevel tog sælger imod vores bud som var under en mill lavere end salgspris..... Hmmmmm

Anmeld

19. april 2010

_-Kathrine-_

LouiseN skriver:

Ja, det er sikkert snedige triks ejendomsmæg. lige fyrer af der...Men når man selv er så forhippet bliver man da sådan lidt utålmodig og nervøs...eller det gør jeg!

Men jeg vil prøve og tage det roligt

Kan godt forstå dig... Jeg var også meget nervøs for om vi kunne få det :-)

for at I får jeres drømmehus :-)

Anmeld

19. april 2010

Mussen2

Bed ejendomsmægleren om at noterer at I er interesseret og kontakte jer såfremt der kommer andre bud, da i så gerne vil have klov til at komme med jeres bud også så sælger kan vælge mellem buddene :-)

Anmeld

19. april 2010

Mussen2

forresten har ejendomsmægleren pligt til at orienterer sælger om alle bud der kommer, så spil ud at i er interesseret. det kan nu sagtens være reelt nok der er andre interesserede. Interesse skaber interesse, det er set så mange gange før...

Anmeld

19. april 2010

XXSS

I skal helt klart tage den med ro. Jeg tror det er generelt, ejendomsmæglerne har også været pressede og nu skal der bare sælges, fordi at der er kommet lidt gang i markedet igen. Da vi købte vores hus, som 1. gangs købere, var det samme procedure med ejendomsmægleren. Vi bød også meget lavt og fik huset alligevel, så vi tog ikke højde for den anden interesserede part.

I skal også bare tænke på, at hvis der så findes det andet par der gerne vil købe og give fuld pris - så kommer der også et andet drømmehus!

Men for guds skyld husk at byde under den fastsatte pris!

Hilsen Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.