Min kære familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

644 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. april 2010

lion

Jeg sidder her og læser jeres indlæg om alt og intet som vi ns´er er gode til.

Jeg fik lige læst Michelles indlæg om hendes hjerte, og om hvor meget man elsker sine barn/børn. Indlægget fik mig til at smile og tænkte på hvor meget jeg elsker min kære familie.

Billedet af Julius og min mor er taget på Rigshopitalet.

Se lige hvor stor min dejlige søn er blevet (er stadigvæk lille). Julius færdig med at spise.

Cassandra ulykkelig fordi hun ikk måtte lege på puslebordet, giver lillebror mad, leger sammen med lillebror. Cassandra oppe i vores brod fordi glaspladen var fjernet, vi så det ikk.

Her er et par (nok mange) billeder af min familie som får mig til at smile og elske dem.

Jeg håber at I alle sammen har haft en god weekend!

Herhjemme har vi slappet af og hygget os, da vi i denne uge skal et par ting, blandt andet se Susanne, JUHU. Har savnet hende, det er snyd hun bor helt over i Randers.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Karo

lion skriver:

Jeg fik lige læst Michelles indlæg om hendes hjerte, og om hvor meget man elsker sine barn/børn. Indlægget fik mig til at smile og tænkte på hvor meget jeg elsker min kære familie.

Se lige hvor stor min dejlige søn er blevet (er stadigvæk lille). Julius færdig med at spise.

Cassandra ulykkelig fordi hun ikk måtte lege på puslebordet, giver lillebror mad, leger sammen med lillebror. Cassandra oppe i vores brod fordi glaspladen var fjernet, vi så det ikk.

Her er et par (nok mange) billeder af min familie som får mig til at smile og elske dem.

Herhjemme har vi slappet af og hygget os, da vi i denne uge skal et par ting, blandt andet se Susanne, JUHU. Har savnet hende, det er snyd hun bor helt over i Randers.

Anmeld

19. april 2010

TbCp

Århhh de dejlige unger!

Ligner Julius ikke sin far helt vildt?

Anmeld

19. april 2010

lion

TbCp skriver:

Århhh de dejlige unger!

Ligner Julius ikke sin far helt vildt?

Ja han ligner sin far meget.

Anmeld

19. april 2010

anna-jonas

Elsker det billede af Cassandra hvor hun græder...............selv der, er hun køn.

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

Det ER virkelig en skøn lille familie, og nogle dejlige bilelder. Jeg kan godt forstå din glæde. Og alle bilelderne er skønne og kan få smilet frem hos een, men særligt dette billede her smelter bare mit hjerte helt 

Christ hvor er han dog bare det kæreste kære lille menneske hér 

Anmeld

20. april 2010

Vingummien

lion skriver:

Skal se jer i dag

Anmeld

20. april 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Elsker det billede af Cassandra hvor hun græder...............selv der, er hun køn.

Mange tak for de søde ord.

Jeg synes også det er et godt billedet, godt fanget. Hun ville bare så meget lege på puslebordet, men det kunne hun ikk på det tidspunkt.

Anmeld

20. april 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Det ER virkelig en skøn lille familie, og nogle dejlige bilelder. Jeg kan godt forstå din glæde. Og alle bilelderne er skønne og kan få smilet frem hos een, men særligt dette billede her smelter bare mit hjerte helt 

Christ hvor er han dog bare det kæreste kære lille menneske hér 

Mange tak, jeg synes også du har en skøn familie.

Ja det er et godt billedet af min lillemand

Anmeld

20. april 2010

Barbamama

Årh hvor er det skønt med sådan en gang billedspam af dine dejlige unger. Hvor er de søde dem med begge to. Især det hvor Julius sidder i skråstolen og Cassandra er ved siden af. Det ser også sjovt ud det billede hvor Cassandra står inde i bordet. Hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.